עיר התיירות הדרומית עומדת לארח בשישי הקרוב את המרתון המדברי. עם כ-300 משתתפים מחו"ל, מסלול מאתגר ואווירה תוססת, קיבע את עצמו האירוע הזה בלוח המרוצים הישראלי וכבר הפך למסורת

ביום שישי הקרוב (17.11) יוזנק בפעם השביעית המרתון המדברי באילת. המרתון הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין חברת מרתון ישראל ועיריית אילת ובעידוד ותמיכת משרד התיירות, משרד התרבות והספורט ומרכז הפועל. זהו מרתון מיוחד במינו שעובר בנופים הפראיים של הרי אילת ודורש יכולת ריצה בשטח מאתגר: מקצה המרתון יוזנק מהטיילת ובסמוך למלון קלאב הוטל ויעבור ב "ארץ החרדונים", נחל נטפים, נחל שחורת, פארק הצפרות והטיילת הצפונית. משתתפי חצי המרתון יעברו לראשונה בעין נטפים ויזכו לריצה ארוכה יותר במדבר.

עם השנים המרתון הפך לאירוע בינלאומי שגדל במספר המשתתפים מחו"ל משנה לשנה. במרתון שייערך השנה משתתפים יותר מ- 300 רצים שהגיעו מ-30 מדינות. סך כל המשתתפים בכל המקצים מגיע לכ-2,500 רצים.

במרתון מגוון מקצים שמתאימים לרצים בכל הרמות: מקצה מלא של 42.2 ק"מ, חצי מרתון 21.1 ק"מ, 10 ק"מ, 5 ק"מ ומקצה ילדים.


עפר פדן, מנכ"ל מרתון ישרא אומר כי, "אין ספק שהמרתון המדברי הוא אירוע מיוחד במינו שמושך עניין רב. אילת היא עיר מערבית תוססת ושוקקת, אם מוסיפים לכך את משאבי הטבע המרהיבים שבאזור, המדבר והים, הרי שיש פה את כל האלמנטים של תרבות, ספורט וטבע".

מלבד גביע וכבוד רב, יזכו המנצחים במקצי המרתון וחצי המרתון (גברים ונשים) בסופ"ש זוגי במלון קלאב הוטל אילת וברכב למשך הסופ"ש.

במהלך סוף השבוע יהנו באי המרוץ מהופעות, אקספו גדול ועוד מגוון פעילויות לכל המשפחה.

בהצלחה למשתתפים.

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.