רצים שהגיעו לדרך נוף דרומית באזור כסלון בשבועיים האחרונים, הופתעו לגלות שחלקה הראשון נסלל. האם יש כוונה להפוך את הדרך לכביש? פנינו לקק"ל וקיבלנו תשובות

אזור נחל כסלון ודרך נוף דרומית משמש רצים ורוכבים רבים כשטח אימונים. בעיקר בסופי שבוע, רצים רבים פוקדים את האזור ומתאמנים בעליות של בני ברית וכרמילה, וכן רצים במעלה דרך נוף דרומית לכיוון מזרח בעלייה רציפה עד לחיבור עם הכביש לרמת רזיאל והיישוב כסלון.

בחודשים האחרונים בוצעו עבודות מילוי במקומות בהם נפערו חורים, וכן הודק השביל הרחב על ידי כלים כבדים. בשבועיים האחרונים הופתעו לגלות הרצים שפוקדים את המקום שבוצעה סלילת מקטע שעולה בדרך נוף דרומית.


דרך נוף דרומית. פעם זה היה שביל לבן

החשש העיקרי הוא שהדבר יגרום לכלי רכב לעלות בדרך נוף דרומית, מקום שהיה שמור עד כה לרוכבים ורצים, ומכאן הדרך קצרה להפיכת המקום לכביש לכל דבר. כרגע המקטע הסלול לא ממשיך עד סוף העלייה, ורצים רבים הביעו דאגה באשר לתוכניות העתידיות.

פנינו לקק"ל כדי לבדוק מה מטרת הסלילה ומה הכוונות להמשך. מתשובתם עולה כי הסחף של האבנים והעפר בחורף גרם לדרך להפוך ללא בטיחותית ולכן היא נזקקה לעבודות תחזוק שבחלקן כוללות גם את סלילת המקטע.

דנה בן דוד מדוברות קק"ל מסרה לנו כי "ציפוי דרך היער באספלט נעשתה מטעמי בטיחות, נגישות ותחזוקה. אין כוונה לסלול קטעים נוספים באזור".

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.