לאחר הערכות מצב והתייעצויות רבות, החליטו בהפקת מרוץ הר לעמק לדחות את הזינוק ולקצר אותו בצורה משמעותית. כל הפרטים בכתבה

פרסום ראשון: בגלל עומס החום הצפוי ביום חמישי, הוחלט בהפקת מרוץ הר לעמק לקצר את המסלול המסורתי בצורה משמעותית. אמש (ג') התכנסה הנהלת המרוץ לדיון ולהערכת מצב לקראת קיום המרוץ בחמישי הקרוב. בתום הדיונים הוחלט לנקוט במשנה זהירות ולקצר את המסלול משמעותית ולדחות את שעת הזינוק.

המסלול המקורי היה אמור להיות מוזנק מתל חי וכעת לאחר השינוי, כל המקטע מתל חי עד הארבל יבוטל. מדובר במקטע באורך של כ-96 ק"מ. המסלול המקוצר מהארבל עד קו הסיום יהיה באורך של כ-150 ק"מ, והזינוק יהיה מהארבל בשעה 17:00 בערב במקום בבוקר חמישי.

בהפקת המרוץ נוקטים במשנה זהירות מתוך מחשבה על בריאות הרצים ורצון לא לסכן חיי אדם. כזכור, לפני כשנתיים מצא את מותו מוטי ברקוביץ', אחד המשתתפים במרוץ, לאחר שחש ברע ופונה לבית החולים. בשנה שעברה נאלצה הנהלת המרוץ לבטל אותו לאחר שסערה שפקדה את אזור המרוץ, לא איפשרה ניידות בטוחה של רכבים ואנשים במרוץ.

יש לציין שהמהלך הזה ישנה את ההיערכות הלוגיסטית של אלפי הרצים הרשומים למרוץ. רובם ככולם כבר מאורגנים מבחינת ציוותים, הקפצות רכבים ומזון.

מהנהלת המרוץ נמסר: "בעקבות עומס החום הכבד הצפוי בימי המרוץ ולאחר התייעצות של חברי העמותה עם גורמי רפואה ומשטרה, התקבלה החלטה על קיצור המרוץ שמשמעותה דחיית שעות ומיקום הזינוק. מקום הזינוק החדש יהיה מול הכניסה למושב הארבל (ע"פ שילוט במקום ובוייז). הזינוקים יחלו ביום חמישי 16/5/2019 בשעה 17:00 וסיום המרוץ יהיה בשעות הצהריים המוקדמות בתמרת.
במהלך יום רביעי ישלחו שעות הזינוקים המעודכנות לרצים ופרטים נוספים. צוות הר לעמק מחכה לפגוש את הנבחרות בקו הזינוק בארבל, ומאחל לכולם מרוץ מהנה ומוצלח".

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.