גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 297 גרם
דרופ: 8 מ"מ
מרחק מבחן: 325 ק"מ +, פרטים בסטרבה

יתרונות
שיכוך – הפטנט של ה-Columbia Montrail Caldorado לשיכוך מוגבר נקרא Fluid Foam, והוא עובד מצויין מהרגע הראשון. לא משנה באיזה משטחים אתם רצים, ועל איזה חלק בכף הרגל אתם נוחתים – תרגישו שיכוך מפנק מאוד שמסייע בנחיתה רכה. בנוסף, לנעל יש רספונסיביות קלה, שמסייעת לרץ בהתקדמות לעבר הצעד הבא.

עבירות – ל-Columbia Montrail Caldorado יש עבירות מצויינת תודות לסוליה הקשיחה והמשוננת שלה. רצתי איתן במשטחים מגוונים החל בסינגלים טכניים, מסלעות, דרדרות, גבעות כורכר וחול ים – בכל המשימות היא הציגה אחיזה טובה מאד ולמרות זאת לא ניכרים על הסוליה סימני שחיקה.

אפס תקופת הסתגלות – משהו שלא מרבים לדבר עליו בסקירות נעליים הוא תקופת ההסתגלות. כל נעליים חדשות שאנחנו נועלים דורשות תקופת הסתגלות מסויימת עד שהן "נפתחות". מה שמיוחד ב-Columbia Montrail Caldorado, שלא נדרשה תקופת הסתגלות לנעליים, פשוט נועלים ורצים, והתחושה שתרגישו בהתחלה תישמר לאורך זמן בכל הריצות שלכם.

חסרונות

*** כאן אני רוצה לסייג מראש את דבריי, ולהבהיר שהנאמר בהמשך מתייחס לריצות שטח בתוואי טכני, מסולע עם מעברים חדים (שזה היה התוואי ברוב ריצות המבחן עם הנעליים). אם אתם רצים בשבילים לבנים, הדברים פחות רלוונטיים.

התאמת הנעל לרגל – כל עוד אתם רצים על שבילים לבנים ופרופיל ההתקדמות שלכם הוא קדימה בלבד, לא תרגישו בעיה בהתאמה הנעל לרגל. כשאתם רצים בסינגלים טכניים, פרופיל ההתקדמות שלכם כולל ריצה לצדדים, וכאן אין התאמה מושלמת של הנעל לרגל ולעיתים חשים בחביקה חלשה מדי של הנעל את הרגל.

שחיקה בחלק העליון – שוב, הדבר מתייחס בעיקר לריצות אגרסיביות יותר בשטח טכני, הבד החיצוני נשחק יותר מהר כתוצאה משפשופים של הנעל בסלעים ומגע עם ענפים ושורשים.

סיכום

2 Columbia Montrail Caldorado היא נעל שטח שנולדה לעבוד קשה ולתת לרץ מענה טוב במגוון המשטחים. יש לה שיכוך טוב מאוד ואפשר לגמוע איתה מרחקים ארוכים, ולא להרגיש עייפות ברגליים. זאת נעל שלא דורשת תקופת הסתגלות, ואפשר ליהנות ממנה מהרגע הראשון. אם אתם רצים בתוואי טכני, מן הסתם השחיקה של הנעל תהיה גדולה יותר. בעייני הנעל נותנת תמורה טובה מאוד, וחווית משתמש מהנה וכיפית לאורך זמן.

ציון: 8.7

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.