ישראל על מפת הריצה העולמית: רץ האולטרה האמריקני מייקל ווארדיאן יגיע לישראל וישתתף בהיירוס אולטרה מרתון במקצה 80 ק"מ. האם הוא ינצח ויקבע שיא שיחזיק הרבה זמן?

הכוכבים מחו"ל לא מפסיקים להגיע לישראל: אחרי שסיפרנו לכם ראשונים על הגעת גדימיניאס גריניוס לריצת ההכנה של היירוס, עכשיו אנחנו מפרסמים לראשונה ובלעדית שמייקל וורדיאן, אחד מרצי העילית האמריקניים מגיע לישראל בהזמנת CANAAN RUNNING ADVENTURES, החברה שהקים זולי ביהרי שיוזמת הבאת תיירות ריצות שטח לישראל.

ווארדיאן ייקח חלק במקצה 80 ק"מ במרוץ היירוס הקרוב ויצטרף לרצים נוספים שמגיעים מחו"ל, מה שיהפוך את המקצה הזה והמרוץ כולו למעניין יותר ויעמיק את הנופך הבינלאומי שלו.

וורדיאן הוא בן 43, אחד מרצי הסיבולת האמריקניים המפורסמים בעולם. הוא החל את דרכו כשחקן לקרוס, ולאחר שסיים את קריירת המשחק שלו החל להשתתף בטריאתלונים ב-1996. את המרתון הראשון שלו עשה ב-1996 כשהמטרה שלו היתה להתקבל למרתון בוסטון – הוא סיים בתוצאה הפנטסטית 3:08. מאז המרתון הזה עשה ווארדיאן יותר מ-170 מרתונים ויותר מ-70 אולטרה-מרתונים בכל היבשות כולל בקוטב הצפוני.

ווארדיאן הוא ספורטאי מאוד לא שיגרתי. במהלך הקריירה שלו פרץ גבולות והשיג הישגים מטורפים בכל סטנדרט שאנחנו מכירים: השיא שלו במרתון הוא 2:17:49 אותו קבע ב-2011. 3 פעמים הוא היה בסגל של ארה"ב באליפות העולם בריצות הרים, 6 פעמים היה בנבחרת ארה"ב ב-100 ק"מ ואלה רק ההישגים הרשמיים שלו.

ווארדיאן גם קבע כמה שיאים מעניינים שמעוררים השראה בכל העולם: הוא רץ 7 מרתונים ב-7 ימים ב-7 יבשות כשהזמן הממוצע של המרתונים עמד על 2:45:03. הוא חתום על שיא המרתון המהיר ביותר תוך כדי דחיפת עגלה (2:45), ה-50 ק"מ המהירים ביותר בעולם על מסילה (2:59:49), ה-50 ק"מ המהירים ביותר באולם במסלול של 200 מטר (3:06:07) ועוד.

ההשתתפות של רץ מהיר כמו ווארדיאן בהיירוס עשוייה לקבוע שיא שיחזיק מעמד זמן רב. מה שבטוח – הולך להיות מעניין.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.