סבב ה-4Peaks סוגר את השנה באירוע לרצי השטח במקום הכי מאתגר בישראל – החרמון. המסלול קצר אמנם אבל הטיפוס קשוח, והאתגר המנטלי של הרצים יהיה לא להישאר בתחנות הריענון. כל הפרטים בכתבה

אחרי שלושה אירועי ריצה שהתחילו בדרום ועברו דרך המרכז צפונה, סבב ה-4Peaks סוגר את האירועים בכנס השנתי של רצי השטח בחרמון שיתקיים ב-25 במאי. בשונה משאר אירועי הסבב, הפעם מדובר במסלול מעגלי קצר יחסית של כ-10 ק"מ, אבל קל זה לא הולך להיות: 850 מטר טיפוס מצטבר תעברו עד שתגיעו מנקודת הזינוק בחניון התחתון המזרחי סמוך לשביל הגולן ועד לרכבל העליון.

סיפור דרך

מהחניון נרד לכיוון שביל הגולן אז נפנה שמאלה (צפונה) ונתחיל לטפס בעלייה של ציר החשמל. הטיפוס מתחיל רגוע אבל ככל שמתקדמים כך עולה גם השיפוע. נמשיך בציר החשמל עד ל"ערער" ומשם נמשיך לכיוון הרכבל העליון, שם תמתין לכם תחנת התרעננות. מכאן נמשיך בירידה בציר חבושית שמתחיל כשביל נוח וממשיך כסינגל טכני מאוד, שיאתגר אתכם בירידה ויעמיד את היכולות שלכם למבחן. בסופו של ציר חבושית נחבור שוב לתחילת ציר החשמל ומשם נחזור לנקודת ההתחלה בחניון המזרחי.

האתגר

אם היינו רוצים שיהיה לכם קל, היינו מקיימים את הסבב בפארק הירקון. האתגר של הרצים המשתתפים הוא לצבור כמה שיותר טיפוס מצטבר בזמן נתון או אם תרצו כמה שיותר סיבובים. בניגוד לשאר האירועים בסבב, שבהם הגעה לתחנת התרעננות נועדה לספק לכם את השתייה והמזון כדי להמשיך בדרך, כאן אנחנו נספק לכם שתייה (בירה קרה) ומזון, אבל ננסה לאתגר אתכם ולהשאיר אתכם איתנו בתחנות או לפרוש – זאת הדרך שלנו להעביר לכם אימון מנטלי.

לוחות זמנים

  • 06:00 – כינוס (אתר החרמון – חניון תחתון מזרחי)
  • 06:30 – תחילת ה"ועידה" ופתיחת תחנת הרענון בחניון התחתון
  • 07:00 – פתיחת תחנת הרענון ברכבל עליון
  • 15:00 – אחרון הרצים יוצא מחניון תחתון מזרחי ללאפ האחרון
  • 16:00 – סגירת תחנת הרענון ברכבל עליון
  • 17:00 – נעילת האירוע

ההרשמה לאירוע הסיום של סבב ה-4Peaks עדיין פתוחה.

כל הפרטים והעדכונים בעמוד הפייסבוק של 4Peaks

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.