מרוץ הלילה של תל אביב הפך למסורת. עשרות אלפי רצים יגיעו מחר לחווית ריצה אורבנית מהנה. רגע לפני הזינוק, קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לצלוח את המרוץ

מחר (ג') יוזנק מרוץ הלילה של תל אביב ועשרות אלפי רצות ורצים יגדשו את רחובות העיר. השנה המרוץ ייערך ברוח האירוויזיון ולאורך המסלול יופיעו אומנים וינגנו DJ'S את מיטב להיטי האירוויזיון מהשנים האחרונות. 5 מקצים יוזנקו החל מהשעה 20:30 במרווחים של 15 דקות כדי לאפשר לרצים כמה שיותר מרחב ריצה.

רגע לפני יריית הזינוק הנה כמה טיפים חשובים שכדאי לדעת כדי שתהיה לכם חוויה מהנה.
הקדימו את הגעתכם למתחם הזינוק – תכננו מראש כיצד אתם מגיעים למתחם הזינוק. קחו בחשבון שרחובות סמוכים ייסגרו ולכן עדיף להגיע בתחבורה ציבורית. הגיעו למתחם כשעה לפני הזינוק שלכם. זה יאפשר לכם להתארגן בשקט, לפגוש חברים, לעשות חימום ולמצוא את שרוול הזינוק שלכם.

קצב ריצה – מרוץ הלילה של תל אביב הוא לא המקום האידיאלי לשבירת שיאים. המסלול אמנם שטוח יחסית אבל כמות האנשים היא גדולה ואלו לא תנאים אופטימליים לשבירת שיאים. רוצו בקצב נוח, ספגו את האווירה המיוחדת ותיהנו מהדרך.

מים – לאורך המסלול יהיו תחנות מים כל 2.5 ק"מ לערך ובנקודת הסיום. בגלל כמות הרצים ייתכן ותחנות המים יהיו קצת צפופות. היו סבלניים וקחו בחשבון האטה קצרה בקצב. אחרי ששתיתם, זרקו את הבקבוק הצידה כדי שלא יתקעו בו רצים אחרים.

פייסרים – גם במרוץ הזה יהיו פייסרים (מכתיבי קצב) לזמנים השונים. את הפייסרים תזהו לפי הבלון שהם מחזיקים שנראה למרחוק. על הבלון רשום הזמן שבו הפייסר מתכוון לסיים את המסלול. אם אתם מכוונים לתוצאה מסויימת, היעזרו בפייסרים.

מדידת זמנים – על המספר שחולק לכם בערכה יש צ'יפ שנקלט במערכות מדידת הזמנים. לאורך הדרך פרושים שטיחי מדידה שקוראים את הצ'יפ וכך יודעים מהו הזמן האישי שלכם – הקפידו לעבור מעליהם. בזינוק אין טעם להידחף קדימה – הזמן שלכם מתחיל להימדד ברגע שאתם עוברים את השטיח בקו הזינוק.

תהנו במרוץ ואל תשכחו לחייך.

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.