מרוץ צ'אלנג' 24 יצא לדרך השנה בפעם הרביעית, והוא מחדש עם קטגוריית זמן חדשה של 6 שעות. על אפשרויות הליווי לרצי האולטרה, הפינוקים בכפר המרוץ וכל הפרטים החדשים בכתבה שלפניכם

זאת השנה הרביעית שבה ייערך מרוץ צ'אלנג' 24 ועכשיו כבר ניתן לומר, שהרצים הצביעו ברגליים ויחד יצרו מסורת שהיא כאן כדי להישאר. למי שלא מכיר, צ'אלנג' 24 הינו אירוע ייחודי בנוף המרוצים בישראל: מדובר במרוץ נגד השעון כאשר המטרה היא לרוץ על מסלול נתון של 11.5 ק"מ ולבצע כמה שיותר הקפות. השנה הצ'אלנג' מתקיים בתאריך 7-8 במרץ והזינוק יהיה ב-9:00 בבוקר.

מעבר למרוץ עצמו, צ'אלנג' 24 הפך לשם דבר בזכות כפר המרוץ שמעניק חוויה חברתית מפנקת לקהל הרצים. במתחם ניתן להקים אוהלים סביב בריכה מחוממת, הפעילה כל שעות המרוץ. שירותים צמודים ומקלחות חמות עומדים לרשות הרצים, ומתחם פויקה מחכה לתבשילים שלכם. בין לבין תוכלו ליהנות גם מעמדות קפה, מרק, בירה, סרטים, מוסיקה וממפגש עם חברים מקהילת הריצה שהוא מעבר לדפי הפייסבוק.

כשהמרוץ הושק בפעם הראשונה ב-2016, קטגוריית הזמן היחידה היתה 24 שעות ובה השתתפו יחידים וקבוצות בהרכבים שונים. בשנה שעברה נוספה קטגוריית זמן של 12 שעות, והשנה התווספה קטגוריה נוספת של 6 שעות.

מעבר לקבוצות של 8, 4 ושני רצים שמתחלפים ביניהם לאורך המסלול, מקצי הבודדים מושכים מדי שנה יותר ויותר משתתפים שבאים לבחון את היכולות שלהם, לתרגל ניהול מרוץ וזמן רגליים וכמובן לנסות ולהספיק לרוץ כמה שיותר במסגרת הזמן הנתון.

כאמור, השנה נפתחה קטגוריית זמן חדשה של 6 שעות, שמיועדת לאנשים שרוצים להיכנס לעולם האולטרה בלי הלחץ של מסלול הררי אימתני ועם תמיכה לוגיסטית לאורך כל הדרך. גם אולטראיסטים ותיקים יותר יקחו חלק במקצה הזה כחלק מהנסיון לרוץ מהר יותר באולטרה שהוא נוח לריצה.

המסלול עצמו הוא כמעט שטוח לגמרי, מה שמאפשר לרצים שלא אוהבים טיפוס לקחת בו חלק. על המסלול יחכו לכם שתי תחנות הזנה עם כל מה שאתם צריכים (מים, ג'לים, חטיפים, איזוטוני ועוד). תחנה נוספת תיפתח בשעות היום החמות יותר, ותיתן תיגבור לתחנות הקיימות.

בדומה למרוץ סובב עמק, רצי האולטרה (מקצה הבודדים) רשאים להיעזר במלווים (ללא תשלום), שיסייעו להם לוגיסטית וכן יעבירו להם את זמן הריצה בנעימים.

לפרטים נוספים והרשמה לצ'אלנג' 24 

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.