גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

השוק מוצף בחגורות ריצה שרובן נותנות את אותם פתרונות. בדקנו את חגורת הריצה של ARCh MAX דווקא בגלל התוספת המעניינת שיש לה לנשיאת מקלות ריצה

נתונים טכניים
משקל: 28 גרם
6 תאי אחסון בגדלים שונים
מידות: S-M, L-XL
קיימות הרבה חגורות ריצה בשוק שמיועדות לאחסון דברים במהלך הריצה (מפתחות, טלפון, ג'לים וכו'). רוב חגורות הריצה הצמודות לגוף דומות אחד לשניה והן יעילות באותה המידה פחות או יותר.
הסיבה שלקחנו את ARCh MAX לסקירת מבחן היא דווקא בגלל התוספת שיש לה בדמות שתי לולאות אחוריות בהן ניתן לשים מקלות ריצה מקופלות.

למה שנרצה לרוץ עם מקלות ריצה עלינו אם יש לנו פתרונות לנשיאת מקלות בווסט?
לרוב הווסטים יש מקומות ייעודיים למקלות ריצה ואם זה נוח לכם, אין שום סיבה לשנות את מה שעובד בשבילכם. אבל יש ווסטים שיש להם פתרונות והם לא תמיד נוחים בריצות ממושכות או שהשליפה והקיפול מסורבלים.
במקרה כזה, פתרון נשיאה של מקלות על חגורה יכול להיות שימושי, מה גם שלפעמים נצא לרוץ עם מקלות ובלי ווסט ואז נצטרך פתרון שכזה.

מה בחגורה? 
החגורה עשויה בד לייקרה, מכילה 6 כיסים שונים בגודלם, עם ידיות בד לפתיחה מהירה. יש בה כיס גדול לטלפון, כיסים לג'לים וכיסים קטנים יותר לשימושים שונים. מאחור יש שתי לולאות עם פס סיליקון בחלקן הפנימי למניעת תזוזת המקלות בזמן הריצה.

הכנסת המקלות והשליפה שלהן נוחה, ואחרי תרגול קצר תוכלו לעשות זאת בקלות. למי שמסתבך, תמיד אפשר לסובב את החגורה כך שהלולאות יהיו מלפנים, להכניס את המקלות ואז לסובב אותם לאחור.
ריצה עם החגורה 
כשהמקלות עלינו ניתן לרוץ בצורה חופשית. הן אמנם מורגשות אבל לא בצורה שמפריעה. שימו לב, שאם אין לכם מבנה גוף רחב, המקלות יבלטו במעט מרוחב הגוף שלכם ויש לקחת את זה בחשבון כשאתם רצים באזור סבוך עם צמחייה או בסינגלים בהם המעבר צר במיוחד.

סיכום
חגורת הריצה של ARCh MAX היא פתרון טוב וזול (יחסית) למי שמחפש מנשא זמין ונוח למקלות ריצה.
אנחנו ממליצים.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.