סקצ'רס, שבישראל היתה מוכרת עד לא מזמן מנעלי האופנה, החלה להביא לאחרונה את דגמי הריצה. לקחנו את Skechers GOrun 5 לסיבוב וחזרנו עם מסקנות

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים:
משקל: 212 גרם
דרופ: 4 מ"מ (14-18 מ"מ)
מרחק מבחן: 197 ק"מ – כל הפרטים בסטרבה

יתרונות

משקל – קשה להתעלם מהמשקל הקל של ה-Skechers GOrun5. אין ספק שלמשקל הנעל בריצות בכלל ובריצות כביש בפרט יש חשיבות גדולה, ולכן מדובר ביתרון חשוב.

גמישות –  ה-Skechers GOrun5 מאד גמישה ולא יוצרת התנגדות לתנועה הטבעית של הרגל, אלא מלווה אותה למהלך ריצה נכון.

אחיזת רגל טובה – מבנה הנעלה הוא כזה שמנגנון השריכה גבוה ובכך הוא מאפשר לנעל אחיזה טובה של הרגל ושומר עליה במקום לאורך כל הריצה.

חסרונות

שיכוך – השיכוך של ה-Skechers GOrun5 יכול לבלבל. במדידה ראשונה והליכה מורגש שיכוך רך ומפנק. אבל כשמתחילים לרוץ עם הנעל השיכוך מתגלה כרך מדי. כל אבן הכי קטנה על המסלול מורגשת מיד ברגל. אין ספיגה טובה של הזעזועים במהלך הריצה, ועם הזמן, כשגם המעט שיכוך שיש נשחק – זה הופך את הריצה ללא נעימה.

דרופ – לכאורה בתור חסיד של דרופ בינוני, הייתי אמור להיות מרוצה מנעל עם דרופ של 4 מ"מ. הבעיה בנעל הזאת היא שדרופ 4 מ"מ יחד עם שיכוך מאד קטן הופך את ההרגשה של ריצה בנעליים עם דרופ אפס – מי שאי פעם רץ עם דרופ אפס מכיר את ההרגשה. זה דבר שלדעתי עלול להיות בעייתי לכמה סוגי רצים: מי שלא יודע מה זה בכלל דרופ ומגיע מנעליים עם דרופ גבוה, עלול בשלב כלשהו להיפצע ואפילו לא לדעת מאיפה זה בא לו. הסוג השני של רצים, אלא שיודעים מה זה דרופ ומצפים לקבל דרופ של 4 מ"מ, אבל למעשה רצים על דרופ אפס.

ציון: 6.5

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.