נעלי ריצה נוחות ומתאימות חשובות לביצועים שלנו, אבל אם תשאלו רצות, הדבר הכי חשוב עבורן הוא חזייה שתהייה מותאמת בצורה טובה, תתמוך במה שצריך ותגרום לחווית ריצה ללא שפשפות וכאבים. מיטל הירשברג לשץ יצאה לבדוק את Shock Absorber-Ultimate Bra וחזרה עם מסקנות חד משמעיות

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

כשבאות אלי חברות עם ברק בעיניים, מספרות בלחש שגם הן התחילו לרוץ ורוצות עצה איזה נעליים כדאי לקנות, הן מקבלות תמיד את אותה העצה: "רוצו עם מה שיש לכן. לכו לקנות חזיית ספורט טובה".

כל מי שקוראת את השורות האלה יודעת שכדי להתמיד אנחנו צריכות יותר מריצה, אנחנו צריכות חווית ריצה טובה ונעימה. חוויה כזו שאין בה כאבים, מבוכה ואי נוחות של איברים משוחררים. לכן עם השנים והלידות הבנתי שהשקעה בחזיות זו עסקה משתלמת לשני הצדדים, תרתי משמע, וכשהתחלתי לרוץ דאגתי שיהיו לי חזיות ספורט תומכות שעשויות מ- 100% דבק נגרים.

בשנים האחרונות יש שפע של בגדים, אביזרים וחזיות, רובן בשלוש מידות. אבל מה שנכון למכנסיים וחולצות לאו דווקא מתאים לחזיות. הבשורה החשובה היא שיש גם אפשרות אחרת. לשמחתי הגעתי לשירי מ- Activim, שהשקיעה בי זמן וסבלנות במדידות של דגמים ומידות כדי למצוא את החזייה המושלמת. בסטודיו שלה היא מחזיקה דגמי חזיות שמתאימות למגוון פעילויות החל בריצה ועד ליוגה, בשילוב אינסופי של מידות (עד K) והיקפים.

הרבה מדידות נדרשו כדי שאמצא את החזייה במידה הנכונה ובתחושה המתאימה, ולבסוף לקחתי את חזיית Shock Absorber-Ultimate Run Bra שתוכננה במיוחד עבור אצניות. לאחר חודשיים של ריצות שטח ומאות קילומטרים, כבר אפשר לעמוד על טיבה.

5044 FLAT SHOT front grey - coral 5044 FLAT SHOT back grey coral

יתרונות: יש לה כמה יתרונות בולטים (אני יודעת, זה נשמע כמו הרמה להנחתה…)
מבחינת הבד והמגע, כמי שסובלת משפשפות בכל מקום, החזייה נעימה מאוד, החלק הפנימי רך וללא תפרים, הכתפיות מרופדות ואפילו הקרסים בגב מרופדים כדי להפחית לחץ ואי נוחות. כבר חודשיים שאין לי שפשפות, כאבים ופצעים, וזה כשלעצמו חידוש מרענן.
למרות כל הרכות הזאת, היא תפורה בטכנולוגיה שמעניקה תמיכה חזקה במיוחד ומפחיתה משמעותית את תנועת החזה. היא יושבת כל כך טוב ומדוייק, שאני לא מרגישה אותה בזמן הריצה.

ההפתעה הגדולה שלה היא דווקא הסגירה הכפולה – לא רק בגב אלא גם בשכמות. בזכות הסגירה הזו בשכמות הרגשתי זקופה יותר ושהכל עומד ויציב יותר.

לא בדיוק חסרונות, אבל דברים שכדאי לקחת בחשבון
החזייה לא יכולה להיות טופ אבל היא גם לא חזייה סקסית. לא תקבלו פה מחשוף מפתה, והסגירה בשכמות גורמת לרצועות להיות קרובות יותר לעורף ולבצבץ מהגופיה או החולצה. מי שמחפשת את הלוק הסקסי, רוצה לסובב ראשים ואוהבת חזה משוחרר, זו לא החזייה בשבילה.
ההמלצה היא לכבס אותה ביד לטובת משך חיים ארוך. במקרה שלי – לא יקרה. אבל אחרי כמה עשרות כביסות אני יכולה להגיד בוודאות שהיא נראית כמו חדשה.

שורה תחתונה
Shock Absorber-Ultimate Bra היא חזיית ספורט ששווה את ההשקעה. המגוון של המידות וההיקפים מאפשרים התאמה מקסימלית לגוף, היא רכה ונעימה, מתוכננת בקפידה, וגרמה לי לשכוח ממנה לגמרי במהלך הריצה.

ממליצה מאוד!

    • מיטל

      היי נורית,
      הדרך הקלה היא להזמין אותה באינטרנט באתר Activim.
      אם את מאזור המרכז אז אני ממליצה בחום לתאם עם שירי, ולהגיע לסטודיו של Activim בהוד השרון להתאמה אישית.
      בזכות ההתאמה מצאתי את המידות והדגמים שישבו עלי בול.
      יש גם חנויות שמחזיקות את הדגמים שלהם, אם תכתבי איפה את גרה אברר לך.
      המחירים הם סביב ה 250 שח וזו השקעה סופר משתלמת.

      הגב
      • הודיה

        היי אני גרה בירושלים יש דרך להשיג את החזייה לא מהאינטרנט?

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.