מרתון סמסונג תל אביב יוזנק בחודש הבא וכבר הוא שובר שיאים חדשים. על כל החידושים במרתון, כולל אפליקציית איסוף הערכה שלכם, בכתבה הבאה

מרתון סמסונג תל אביב, המרתון הגדול בישראל, יצא לדרך ב-23 לפברואר בפעם העשירית, ועוד לפני יירית הזינוק הוא רושם כמה שיאים חדשים. כ-30 אלף רצים כבר הבטיחו את מקומם במקצים השונים, והצפי עד ליריית הזינוק הוא לכ-40 אלף משתתפים. גם במספר הנרשמים מחו"ל נקבע שיא חדש – כ-2,500 רצים צפויים לעמוד על קו הזינוק, ואולי אחד מהם ישבור את שיא המסלול במרתון שעומד על 2:10:30, שיאו של הקנייתי William Kiprono Yagon שנקבע ב-2015.

מרתון תל אביב מביא איתו כמה חידושים מעניינים השנה. כמדי שנה, במתחם האקספו שיוקם בכיכר רבין בתל אביב, יחולקו ערכות מרתון לרצים. השנה משיק מרתון תל אביב אפליקציית איסוף ערכה ללא תור המבוססת על מיקום גיאוגרפי – הרצים יגיעו לכיכר ויאשרו את נוכחותם במתחם האקספו. בזמן זה ארגון הערכה יוצא לדרך וכשהיא תהיה מוכנה, יקבל המשתמש התראה לנייד להגיע לקבלה בדלפק. ערכת הרצים כוללת חולצת ריצה מנדפת זיעה של "אדידס", מספר חזה, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד פעמי ושלל פינוקים. בנוסף מדי ערב במתחם האקספו מתוכנן פסטיבל סרטי ריצה בשיתוף סינמטק תל אביב. בפסטיבל יוקרנו 12 סרטים שונים בשלוש הקרנות מדי יום, וכן יערכו גם הרצאות במקום.

TEL AVIV SAMSUNG MARATHON 2017

גם השנה יוזנקו 5 מקצי ריצה משדרות רוקח (בין פארק גני יהושע למרכז הירידים): מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ, מרוץ 5 ק"מ ומרוץ אופני יד לנכים (21.5 ק"מ). מקצה מיני מרתון לילדים (500 מטר ו-1 ק"מ) יוזנק ביום רביעי (21.3) במתחם שרונה.

כל העדכונים על דרכי הגעה, חניונים והסדרי תחבורה יפורסמו באתר. עשו לנו לייק והישארו מעודכנים.

 

 

 

 

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.