אורך מסלול: 20 ק"מ מעגלי
טיפוס מצטבר: 600 מטר
נקודת מוצא: חניון שער הכרמל (WAZE)

שעת זריחה. השמש שעולה לאט לאט מתחילה לצבוע את האפור של הלילה בצבעי יום: ירוק לעצים, חום-אדמדם לאדמה. הפרות שכבר מזמן רועות באחו, מסתכלות בחוסר הבנה בהולך על שתיים שמדלג בין שאריות "המוקשים" שהשאירו אחריהן. ובכל הפסטורליה הזאת רצים, אוספים רגעים, מתייגים במגירות הראש תוך כדי תנועה קדימה, לעבר הרגע הבא.

המסלול מאליקים למוחרקה פראי וטבעי, ומשלב את כל האלמנטים שחובבי ריצות בטבע רק יכולים לבקש. הירוק מקיף אתכם מכל עבר, השבילים רחבים ולעיתים טכניים והטיפוס המצטבר מכובד.

סיפור דרך

יוצאים מהחניון על גבי הכביש שהופך לדרך עפר (סמ"ש ירוק). קצת אחרי הקילומטר החמישי נגיע לפיצול שבילים – ניקח את הימני (סמ"ש אדום). נרוץ עליו כמעט קילומטר וניקח את השביל הימני בפיצול הבא (לא ממשיכים באדום). השביל לוקח אותנו במגמת עלייה למשך כ-4 קילומטרים.

קצת אחרי הקילומטר השביעי נגיע לפיצול שבילים שהוא למעשה הכניסה ללופ שנעשה עד למוחרקה וממנה. נתחבר לשביל השמאלי (שחור) ונמשיך במגמת הטיפוס.

בקילומטר 8.5 לערך נגיע לפיצול שבילים ועלינו לפנות שם ימינה (סמ"ש אדום). שימו לב, הסימון במקום הזה מאד לא ברור וכנראה שתחלפו מספר פעמים לידו עד שתבינו שיש שם שביל, לכן חשוב להוריד את המסלול לשעון.

השביל האדום מחבר אותנו לכביש הגישה למוחרקה, עליו נרוץ עד שנגיע לחניון המקום. בצד השמאלי של החניון ממשיך השביל שמקיף את המקום, איתו נמשיך עד שנחבור לדרך נוף כרמל, בה נפנה ימינה (סמ"ש שחור).

נמשיך על דרך נוף כרמל, הנוחה מאד לריצה, עד שנגיע לפיצול של הלופ ממנו באנו (ק"מ 13.4). נפנה שמאלה ונשוב על עקבותינו כל הדרך חזרה לחניון.

ריצה מהנה.

ריצות שטח: כל המסלולים

להורדת המסלול לשעון לחצו כאן

המדריך המלא להורדת מסלול לגרמין, לסונטו ולפולאר

רוצים לשתף את קהילת הרצים במסלול שלכם? צרו איתנו קשר

 

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.