אורך מסלול: 25 ק”מ
טיפוס מצטבר: 500 מטר
נקודת מוצא: מתחם ים כרמל ביער עופר (WAZE)

אופי הריצה
ריצת שטח על מסלולים מסומנים, שבילי עפר רחבים ומספר שבילים בלב השטח המיוער.
הגעה לנקודת ההתחלה
מגיעים לכביש 4 מצפון או מדרום, הכביש בין צומת פארדיס לטירת הכרמל. נוסעים עליו עד הפנייה למרכז מיר"ב ומטפסים לאורך השילוט למתחם האירועים "ים כרמל" שם יש חנייה גדולה.
תיאור מסלול
יוצאים ממתחם הזינוק ביער עופר ורצים לכיוון מזרח על שביל רחב שמוביל אותנו אל עבר היישוב כרם מהר"ל. משם נמשיך מזרחה ונצא מהיישוב על שביל עפר, נחצה חווה ונתעקל עם השביל לכיוון מערב. לאחר ריצה לא ארוכה נגיע לפנייה צפונה שתיקח אותנו במעלה הגבעה. ממנה נטפס על שביל ברור ובסיום הטיפוס נגיע לגבעה חשופה עם תותח במרכזה. משם נמשיך לרוץ על השביל עד הגבעה הבאה. לאט לאט נתחיל להתעקל מערבה על שביל ברור ומפותל, שיוביל אותנו עד ליציאה לאזור מישורי בסמוך לכביש 4. שם נמשיך דרומה לאורך מטעי הבננות עד מעבר כביש פנימי בסמוך לאתר נחל מערות. נמשיך בריצה דרומה עד הפנייה לטיפוס ועלייה למתחם הסיום – ים כרמל.

דגשים
במהלך הריצה חוצים כבישים – יש לשים לב בעת החצייה ולעבור בביטחה.
בנקודה מסוימת רצים בתוך יישוב, יש לשים לב ולרוץ בצד הכביש.
ביציאה מכרם מהר"ל למזרח, חוצים חווה, במידה ולא ניתן לחצות באמצע הרפת, ישנו שביל קטן שעוקף אותה מימין (ממזרח).

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.