אורך מסלול: 21 ק"מ מעגלי
טיפוס מצטבר: 400 מטר
נקודת מוצא: צומת גילון בכביש מול תחנת הדלק אלונית

סינגל אחיהוד הוא סינגל שחודש לאחרונה ולכן הסימונים שלו ברורים ונראים היטב. הוא סינגל טכני כמעט לכל אורכו משולב בעליות וירידות לסרוגין, עם קטעי מדרגות סלע ודרדרות. המסלול מוצל ברובו ומתאים לריצה בכל ימות השנה. ניתן להתחיל את המסלול מטל אל או מגילון – המסלול שלנו מתחיל מגילון, מומלץ להוריד קובץ ניווט לשעון.

מגיעים לצומת גילון (כביש 85) ופונים לכיוון תחנת הדלק אלונית. המגיעים ממערב יפנו שמאלה, ומי שמגיע ממזרח יפנה ימינה. מיד אחרי הפניה פונים שמאלה ונוסעים עם הכביש כחצי קילומטר שם ניתן לחנות. הריצה מתחילה בסימון ברור על הסלע כפי שמופיע בתמונה.

20161015_064416

נתחיל בריצה על שביל לבן ורחב כשמשמאלנו הר גמל. כעבור 400 מטרים לערך, ניכנס שמאלה לסינגל. מהקילומטר השני נתחיל במגמת ירידה חזקה, כשמשמאלנו נוף פתוח ומדהים. מהקילומטר החמישי הסינגל זורם בעליות קטנות וירידות קטנות ולכן הוא לא משעמם לרגע. נמשיך כך עד הקילומטר ה-12, אז נתחיל במגמת טיפוס – לשמאלנו היישוב טל אל.

20161015_065410

הסינגל הפופולרי מתפתל ביער אחיהוד ומושך אליו לא מעט רוכבים שמגיעים משני הכיוונים, לכן כדאי להיות קשובים ודרוכים. בקילומטר ה-19 מסתיים הטיפוס ומכאן נזרום בירידה לכיוון נקודת הסיום, כשבדרך אנחנו חוצים את הכביש ממנו באנו.

 

ריצה מהנה.

ריצות שטח: כל המסלולים

להורדת המסלול לשעון לחצו כאן

המדריך המלא להורדת מסלול לגרמין, לסונטו ולפולאר

רוצים לשתף את קהילת הרצים במסלול שלכם? צרו איתנו קשר

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.