בזמן של חוסר ודאות לגבי קיומם של אירועי ריצה בגלל הקורונה, אתגר החרמון שיתקיים בחודש הבא יוזנק בהתאם לנהלים החדשים ולתו הסגול של האתר

לאלה מכם שעדיין לא מכירים את אתגר החרמון נספר שלא מדובר ב"עוד מרוץ". האירוע מציע תנאים וחוויה ייחודית שאין באף מקום אחר בארץ. דווקא כשחם ולח בשאר המקומות בארץ, בחרמון קריר ונוח. תוואי השטח ההררי מציע אתגר מסוג אחר שאין למצא במרכז. האווירה המיוחדת במרוץ והמוזיקה בסופו בפסגת החרמון משלימים לחוויה אחרת.

עופר פדן מנכ"ל מרתון ישראל, שמפיקה אירועי ריצה במהלך השנה בכל הארץ, מפיק בפעם הרביעית את אתגר החרמון בשיתוף המועצה האזורית גולן. בשעה שיש אי ודאות גדולה לגבי קיום אירועי ריצה באופן כללי, אתגר החרמון מתוכנן לצאת לפועל כמתוכנן.

"אנחנו נערכים לכל התרחישים האפשריים", מסביר פדן, "ולמעשה למעט מצב של סגר מלא, המרוץ יתקיים כפי שתוכנן. מאחר והארוע כולל 4 מקצים שונים (חלקם לא תחרותיים) ומועדי ההזנקות מרווחים, הדבר מאפשר לנו גמישות יתר בעמידה בתנאי הריחוק של משרד הבריאות. גם אם יהיה סגר מלא, יש לנו גמישות לדחות את האירוע, ולא לבטל אותו".

כאמור, באתגר החרמון יש כמה מקצים: מקצה צ'אלנג' ורטיקלי של 10 ק"מ עם 1,000 מטרים טיפוס. זה המקצה הקשה והמאתגר ביותר והוא משלב מקטעים טכניים. למי שמחפש משהו קצת פחות אקסטרימי, מקצה צ'אלנג' 7 ק"מ משלב קצת ריצת כביש וקצת טיפוס בשטח. ולמי שרוצה טעימה מכל הטוב הזה, אבל ממש בקטנה, מקצה של 2.7 ק"מ יקח אותו דרך ואדי חתול עד לפסגה. מקצה נוסף וחדש למהדורה הנוכחית של אתגר החרמון הוא מקצה של הליכה (לא תחרותי).

כל המקצים מסתיימים בפסגת החרמון עם מוזיקה של חברת סקי דיל, בדיוק כמו בבירות הסקי הגדולות באירופה. ההרשמה למרוץ עדיין פתוחה.

מיקי ענבר סמנכ"לית השיווק של אתר החרמון אומרת כי "אתר החרמון גאה להיות שותף באתגר טיפוס החרמון בייחוד בשנה לא פשוטה זו. הצורך להמשיך בשגרת החיים ובארועי ספורט יחד עם דרישה ליצירתיות בימי קורונה גרמו לנו, בשיתוף חברת מרתון ישראל ומועצה אזורית גולן, לחשוב על פתרונות יצירתיים ובלבד שנצליח לקיים את המירוץ כבכל שנה. אנו מזמינים את הרצים ובני משפחותיהם להירשם לאחד מהמקצים ולבלות את סופ"ש המרוץ בחרמון ובגולן".

עודד פורת מנהל תיירות מועצת גולן מסר כי "התיירות בגולן שמחה לנסות ולשמור על שגרת נופש ככל הניתן. בשגרת הנופש שלנו ישנם גם אירועי ספורט יחודיים לגולן שנותנים חוויה אחרת. אנו נשמח שמשתתפים רבים יגיעו לאתגר החרמון וישלבו זאת בחוויות הנופש הייחודית שהגולן מציע: טבילה במעיינות ובנחלים היפים, טעימה מהיינות ופירות הגולן – ויחזרו לביתם עם תחושה של קפיצה קטנה לארץ אחרת".   

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.