ראיון ראשון ובלעדי לכלי תקשורת ישראלי עם מייק ווארדיאן, האתלט האמריקני שחתום על עשרות שיאים ייחודיים. בראיון חושף ווארדיאן את השיטה שלו להתאוששות מהירה, מדבר על השיאים שלו וגם מגלה איזה שיא ישראלי הוא מתכנן לשבור

מייק וארדיאן הוא אחד האתלטים האמריקנים שהכי קשה להגדיר. הוא לא רק מרתוניסט ולא רק אולטרה מרתוניסט. הוא בעיקר הרפתקן שניחן בכישרון ונתונים מצויינים, שגילה רק בגיל מאוחר יחסית, ועדיין הוא מצליח להפתיע את העולם ביכולות שלו ובמרוצים שהוא עושה. כבר כתבנו בכתבה לקראת בואו לישראל חלק מהאתגרים עליהם הוא חתום, ואת הראיון הזה אנחנו עורכים איתו לקראת בואו לישראל למרוץ היירוס 2018.

בראיון בלעדי וראשון לכלי תקשורת ישראלי מספר ווארדיאן כיצד "גילה" שהוא רץ מהיר ומאיפה הוא שואב השראה ורעיונות לאתגרים המאוד לא שיגרתיים שהוא ממציא. ווארדיאן שרץ לעיתים יום אחרי יום מרוצים ארוכים, מספר כיצד הוא מצליח להתאושש בין מרוץ למרוץ, וגם את הגישה שלו למקרים של מרוצים סמוכים: הוא מתייחס לכל מרוץ כאילו הוא היחיד ולכן נותן את כל מה שיש לו. הוא גם מצ'פר את עצמו לאחר מאמץ קשה בצ'יפס או במיץ טבעי משובח ויקר.

בראיון חושף וואrדיאן את הסיבה הנוספת לבואו לישראל: ווארדיאן ביחד עם זולי ביהרי מחברת Canaan, יבצעו סיור מקדים בכמה מקטעים של שביל ישראל בדרום הארץ, לקראת בואו של ווארדיאן לישראל במרץ במטרה לקבוע שיא חדש (FKT-Fast Known Time) על שביל ישראל.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.