ארבעה ימים לאחר שגלית בירנבוים נבון סיימה ריצה רב יומית בת 6 ימים בתל אביב, ישבנו איתה לראיון עומק שבו היא סיפרה על ההכנות למרוץ, הקשיים שבדרך והשיעורים שלמדה

בראיון מספרת גלית על מרוצי העבר שלה, ובעיקר על המרוץ בדרום-אפריקה של 72 שעות שבו עשתה כל טעות אפשרית, ולא נצמדה לתכנונים שלה. ממנו למדה על התנהלות נכונה יותר ובעיקר להיצמד לתוכניות המקוריות.

היא מדברת על המרוץ בהונגריה שנדחה, ולמעשה טרף את כל הקלפים: היא היתה כבר בשיא הכושר שלה, עם מוכנות פיזית ורגשית – אז החליטה על מרוץ עצמאי בתל אביב. הלוגיסטיקה מאחורי המרוץ היתה מורכבת, ואיתה גם חששות של "אני רצה במרכז תל אביב, מה יקרה אם אני אפצע וכולם יראו לי?", היא אומרת. 

היא מספרת על ההכנות למרוץ כזה, ובעיקר על התמודדות עם נקודות קריטיות כמו תזונה ושינה. היא סיפרה איך התאמנה בלאכול בשעות לא שגרתיות ויצאה לרוץ אחר כך, ואיך התאמנה על שינה מועטה בשילוב ריצה. 

בראיון סיפרה גלית על 6 הימים, על מחשבות שעברו בראשה, הרצים שהתנדבו ואלה שבאו לפרגן, ועל התכנון של מספר הקילומטרים שתרוץ בכל שלב. 

מוזמנים להירשם לפודקסט קצב דיבור ולקבל עדכון בכל פעם שעולה פרק חדש. אל תפספסו את "פרסומות שפחות" בסוף הפודקסט.

זאת קבוצת הפייסבוק שלנו (מוזמנים לעקוב) וזה הטלגרם של קצב דיבור. מוזמנים להצטרף, להגיב ולשאול שאלות את המרואיינים הבאים שלנו.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.