כולם שמעו על דורון שלמון או פגשו אותו, אבל לא כולם יודעים כיצד התגלגל לחנות הריצה שלו, מה עומד מאחורי ריצות "ליל ירח" וכיצד הוא מבצע התאמת נעליים בצורה מקצועית. כל זאת ועוד, בראיון ל"קצב דיבור"

דורון שלמון מלווה את עולם הריצה בשנים האחרונות. הוא הבעלים של חנות הריצה Runway בזרזיר, היזם של הריצה החברתית "ריצת ליל ירח" ואיש מקצוע ושירות שנדיר לפגוש בארצנו הקטנטונת. בראיון לפודקאסט הריצה "קצב דיבור" הוא מספר שבצעירותו היה שחקן כדורסל במכבי חיפה עד הצבא. כשהשתחרר הצטרף לעסק המשפחתי בתחום השיש ושם שימש במגוון תפקידים. בסביבות גיל 40 החליט שהוא מיצה את התחום ופרש. לאחר של שנה בה לא עבד, פתח את חנות ציוד הריצה שלו.

בשנת 2,000 התחיל לרוץ ביישוב שלו (שמשית) עם עוד חברים ונשאב לריצה. השנים עבו ודורון כבר צלח כמה מרתונים והרגיש שהוא מחפש משהו אחר, וכך הגיע לתחום האולטרה מרתון. בראיון הוא מספר על המרוצים שעשה, ועל אחד בספרד שזכור לו במיוחד.

דורון מדבר על הדברים שחשוב לעשות כאשר מתאימים למישהו נעליים, ועומד על ההבדל בינו לבין שאר החנויות (שירות, מקצועיות, מבחר) ומדוע הוא מצליח להישאר רלוונטי בשוק הזה כשכל הזמן חנויות ריצה מתמחות אחרות נסגרות.

מוזמנים להירשם לפודקסט קצב דיבור ולקבל עדכון בכל פעם שעולה פרק חדש. אל תפספסו את "פרסומות שפחות" בסוף הפודקסט.

זאת קבוצת הטלגרם של קצב דיבור. מוזמנים להצטרף, להגיב ולשאול שאלות את המרואיינים הבאים שלנו.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.