לקראת מרתון לונדון שיתקיים ביום ראשון, הצמידו חיישן לכל משתתף ולאנשי הצוות שישמור על ריחוק חברתי ויקטע שרשראות הדבקה במקרים של קורונה. האם כך ייראו אירועי הריצה בקרוב?

ביום ראשון, 4 באוקטובר יתקיים מרתון לונדון. השנה בעקבות וירוס הקורונה, המרתון יתקיים במתכונת מצומצמת של רצי עילית ובמקום המסלול המסורתי, המרתון ייערך במסלול מעגלי במתכונת של הקפות.

כדי לשמור על בריאותם של הרצים והצוותים הוקמה בלונדון "בועה" – קפסולה אחת גדולה של כלל המשתתפים, שנבדקו מבעוד מועד ונמצאו שליליים לקורונה וממוקמים באותו מקום. 

לספורטאים ולצוותים המלווים הוצמד מכשיר בשם Bump שעליהם לשאת איתם בכל השהייה שלהם בלונדון, מלבד בזמן שהרצים משתתפים במרוץ עצמו. המכשיר נועד לשמור על ריחוק חברתי והוא מתריע כאשר שני אנשים מתקרבים זה לזה יותר מהמותר.

המכשיר גם שומר את המידע המתקבל מהמכשירים שבסביבתו, וכך אם מישהו יחלה בקורונה ניתן יהיה לדעת מי היה בקרבתו וכך לקטוע את שרשרת ההדבקה.
היום אחר הצהריים נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות אליוד קיפצ'וגה וקנינסה ביקלה, שיתחרו זה בזה ביום ראשון. שניהם אמרו שהיו מעדיפים מסלול כבכול שנה על פני מסלול הקפות, אבל הם הבטיחו להישאר מפוקסים.

Virgin Money London Marathon

יותר מ-45 אלף איש ברחבי בריטניה והעולם יקחו חלק באירועי המרתון בצורה וירטואלית, במה שנראה כמו הדרך הפופולרית בזמנים אלה של וירוס הקורונה.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.