השבוע במסכמת: הכנס הראשון לריצות שטח ברשת, פודקסט הריצה של ישראל ודירוג העשור של רצי השטח של ITRA

כנס ריצות שטח וירטואלי

לפני קצת יותר משבוע התקיים כנס ריצה בינלאומי לריצות שטח שכל כולו נערך ברשת. הכנס נמשך ארבעה ימים, במהלכם מדי יום השתתפו בהרצאות וידאו מיטב רצי השטח בעולם, ביניהם תוכלו למצוא שמות כמו קורטני דיוולטר, הילרי אלן, דיוויד לייני, קארל מלצר, דילן בואומן, היידן הוקס, סקוטי הוקר, סטיאן אנגרמונד ויק ועוד.

המיוחד (והנוח) בפורמט הזה הוא שיכולתם לצפות בכל אחד מהראיונות האלה בימים שהתקיים הכנס, מהמחשב או מהנייד. אם לא הספקתם לצפות בסרטונים בזמן הכנס, תוכלו גם עכשיו להירשם לאתר הכנס (בחינם) ולקבל גישה לכל ההרצאות.

כתובת האתר: https://onlinerunningconference.com/ 

מזל טוב, נולד לכם פודקאסט

כמעט מתבקש היה שלקהילת הריצה בישראל שהולכת ומתפתחת בקצב אדיר, יהיה גם פודקאסט שמדבר על הנושאים שמעניינים רצים. לפני כמה חודשים חברנו יחד, מורן מישל ואנוכי, והקמנו את "קצב דיבור" פודקסט הריצה של ישראל. המטרה שלנו היא להביא את הקולות המעניינים, את הדעות המגוונות ואת כל מה שמעניין רצות ורצים בישראל. 

את התוכנית הראשונה פתחנו עם אגדת הריצה נילי אברמסקי, ששיתפה אותנו בקריירה הענפה שלה, ולא חסכה מאיתנו את הסיפורים על מאחורי הקלעים, נקודות השיא בחייה וגם סיפרה על ההטרדות המיניות שחוותה מהמאמן שלה.

בתוכנית השנייה שעלתה השבוע, התראיין זולי ביהרי, רץ שטח שהיה נחבא אל הכלים עד לפני שנתיים, ומאז שמו נשמע יותר ויותר בהקשר של פרויקטים מעניינים בתחום ריצות השטח. הראשון היה הבאת הרץ האמריקני מייק וארדיאן לישראל לקבוע שיא מסלול על שביל ישראל, והשני מרוץ ה-DNF הראשון שהתקיים בשבוע שעבר סמוך לקיבוץ הסוללים. מדהים להקשיב לזולי מדבר על החלומות שלו והדרך שבה הוא  מגשים אותם בסוף.

לפודקסט יש קבוצת פייסבוק שבה ניתן לשאול שאלות מראש את המרואיינים שלנו, וכן קבוצת טלגרם. נשמח אם תאזינו, תתנו לנו פידבק ותשתפו אותנו במה שמעניין אתכם.   

דרוג רצי העשור של ITRA

תחום ריצות השטח הוא די חדש יחסית, ולמרות זאת ניתן להביט לעשור האחרון ולדרג את עשרת הנשים והגברים הבולטים בתחום. איגוד ריצות השטח הבינלאומי ITRA, פרסם השבוע את דירוג העשור שלו, על בסיס ניקוד מצטבר שהוא נותן לכל הרצים החברים באיגוד בכל מרוץ.

בגברים מוביל קיליאן ז'ורנה, אחריו ג'ים וולמסלי ולואיס אלברטו הרננדו שלישי. ג'וי גריי רביעי, פטרו ממו חמישי, פרנסואה דאהן שישי, מרקו דה גספרי שביעי, רוב קראר שמיני, סטיאן אנגרמונד ויק תשיעי ופאו קאפל הכוכב העולה מספרד סוגר את הרשימה. 

בנשים מדורגת ראשונה מייגן קימל, אלי גרינווד שנייה ורות קרופט שלישית. קרוליין שאברוט רביעית, קורטני דיוולטר חמישית, סטיבי קרמר שישית, אמילי פורסברג שביעית, נוריה פיקאס שמינית, מוד מאטיס תשיעית ואנדראה מאייר סוגרת את הרשימה. 

מכיוון "שתוחלת החיים" המקצועית של רצי שטח בטופ העולמי היא יחסית קצרה וגם דם חדש תמיד זורם לתחום, יהיה מעניין לראות אם מישהו מאלה שמופיעים ברשימה הזאת יופיע ברשימה בעשור הבא. 

לצפייה בדירוג ובחישוב ב-ITRA. 

הסקר השבועי

כמדי שבוע אנחנו מעלים סקר בקבוצת הטלגרם שלנו (זה הזמן להצטרף כאן).

בפעם שעברה נשאלתם: איפה אתם קונים נעלי ריצה?

ברשת (בארץ או בחו"ל)  – 38%

בחנויות ריצה מתמחות – 32%

ברשתות ספורט – 20%

בחנויות מותג – 17%

שאלות ובקשות? מוזמנים להשאיר בעמוד הפייסבוק או עמוד האינסטגרם שלי.

רוצים עוד מזה? הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.