בתוכנית השנייה של "קצב דיבור" מתארח זולי ביהרי האיש והחידה, שם הוא מגלה מתי יתקיים ה-DNF הבא, איזה קונספט שלא קיים בארץ הוא מתכוון להוציא אל הפועל, ומספר בפעם הראשונה על מאחורי הקלעים של סיבוב 29 

קצת קשה לדעת מי הוא זולי ביהרי לפי חיפוש סטנדרטי בגוגל, מה שהופך את האיש לחידה. עד לפני שנתיים הוא שמר על פרופיל נמוך והיה מה שמכונה בפי החבר'ה, רץ מן המניין. 

בראיון ראשון למורן מישל וגדי סולומון בפודקסט הריצה של ישראל, "קצב דיבור", הוא מספר על ילדותו כרץ ניווט, על המרוצים בהם השתתף בעולם ועל האהבה לטבע ולפשטות שבריצה. למי שלא יודע או לא זוכר, זולי ביהרי היה זה שיזם את פרויקט ה-FKT בשביל ישראל, ועמד מאחורי הבאתו לישראל של מייק ווארדיאן, הרץ האמריקני המפורסם. בראיון מספר זולי על האתגרים שעמדו בפניו בליווי של מייק ומשתף ברגע אחד שריגש אותו במיוחד.

זולי לא חוסך ביקורת על רץ השטח הישראלי ואומר שהוא מפונק מדי. "הפכנו לקהילה של צרכנים שמחפשים את המוצר ולא קהילה של שותפים", ואת זה הוא מבקש לשנות בפעילות שהוא עושה.

כשחזר לארץ לאחר שליחות בחו"ל ורץ במרוצים המקומיים, הרגיש זולי שמשהו חסר לו, הוא ניסה להבין למה אנשים מסיימים מרוצי שטח ומתלוננים על כל מיני דברים, והחליט שהוא רוצה לעשות דברים קצת אחרת. כשהחליט לצאת לדרך עצמאית ישב וכתב לעצמו את החזון של החברה שהקים Canaan Running Adventures, והוא לפתח את ריצת השטח בארץ. 

זולי מספר בראיון כיצד הגיע לרעיון להביא  את הקונספט של ה-Backyard לארץ, ואיך הפך הרעיון למציאות. הוא מספר על מאחורי הקלעים של הארגון והעזרה הרבה שקיבל מחברים בקהילת הריצה, ומגלה כיצד נראה סיבוב 29 המפורסם מבעד לעיניים שלו.

למי שלא יכול להתאפק, זולי חושף את תאריך ה-DNF הבא, 18.02.21, ומספר גם על הפרויקט הבא שהוא עובד עליו – מרוץ skyrunning בינלאומי בישראל כחלק מפסטיבל שיתקיים בדרום. יש למה לצפות. 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.