בקרוב תצאו לריצות בלי ארנק. גרמין משיקה בישראל את GARMIN PAY ותאפשר ללקוחות מאסטרכארד של ישראכארט לשלם באמצעות השעון 

דמיינו שאתם יוצאים לריצה ללא ארנק או כסף, ובסיום הריצה רוצים לשבת עם חברים לארוחת בוקר. מעכשיו תוכלו לשלם באמצעות הגרמין שלכם בלי להיסחב עם ארנק.

חברת גרמין המייצרת בין השאר שעוני מולטי ספורט, הכריזה היום על תחילת שימוש בישראל ב- GARMIN PAY כבר בסוף ינואר – שירות המאפשר תשלום מאובטח דרך השעון ללקוחות מאסטרכארד של ישראכארט, בעשרות בתי עסק ורשתות בטכנולוגיית Contactless

התשלום באמצעות השעון יחל כבר בסוף ינואר. בין הרשתות בהן ניתן יהיה לשלם באמצעות השעון ניתן למצא את זארה, H&M, דלתא, אופטיקנה, אדידס, נייק, דקטלון, אייבורי, KSP, סבון של פעם, פקטורי 54, re-bar, עד העצם אקספרס, תכשיטי פדני ועוד.

כדי להפעיל את הארנק הדיגיטלי, המשתמשים יתחברו ל-GARMIN CONNECT ויזינו בצורה מאובטחת את פרטי האשראי שלהם (ניתן להזין למערכת עד 5 כרטיסים), ולאחר תהליך קצר יוכלו לשלם באמצעות השעון. 

"אנו גאים להיות הראשונים בישראל שמאפשרים ללקוחותינו וללקוחות ישראכרט ומאסטרקארד לשלם באמצעות שעונים חכמים" אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, נציגתה הרשמית של GARMIN בישראל. "היכולת לשלם ב-Tap עבור מוצרים ושירותים, ללא צורך בארנק או בטלפון חכם, היא בשורה שאנו שמחים להביא אל הציבור בישראל, שידוע בחיבתו לטכנולוגיות מתקדמות ולדברים הקטנים שמשפרים את חיי היום יום" הוסיף. 

אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט נציגת GARMIN בישראל (צילום פרטי)

השעונים התומכים ב-GARMIN PAY הם כל השעונים מסדרת פניקס 6, פניקס 5, Vivoactive 4-s Vivoactive 3, FORERUNNER 945. מידע נוסף על רשימת החנויות והרשתות בהן אפשר להשתמש ב-GARMIN PAY ניתן למצא באתר גרמין.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.