לא יכולים לרוץ בלי לעשות סלפי ולהעלות לרשתות החברתיות? הריצה מעוררת בכם חשק מיני? ואיזו מוסיקה אתם מעדיפים לשמוע במהלך הריצה? סקר חדש לרגל יום הריצה הבינלאומי שחל בשבוע שעבר' ממפה את הרגלי הריצה של רצים מכל העולם

כבר מזמן עברו הימים שריצה היא רק הדבר עצמו. אנשים רצים ומדברים על זה, משתפים את זה, מצלמים את זה ומקדישים לא מעט זמן, אנרגיות ומשאבים לכל העניינים שסובבים את הריצה. לרגל יום הריצה הבילאומי שחל בשבוע שעבר מותג הריצה BROOKS ערך סקר בקרב למעלה מ-7,000 חובבי ריצה מרחבי העולם, שרצים לפחות פעמיים בשבוע, שחושף נתונים מפתיעים ומשעשעים.

אחוז גבוה מהרצים (97%) מאמינים כי כשהם פותחים את הבוקר בריצה, היום כולו יהפוך לנעים ומהנה יותר ושהריצה תשפר להם את מהלך היום. כ-57% טוענים כי זמן הריצה הוא החלק ביום שבו עולים להם הרעיונות הכי יצירתיים, ושהריצה ממלאת אותם השראה. ואיפה הם הכי אוהבים לרוץ? 41% יעדיפו לראות את החוף הים. המקום הכי פחות אטרקטיבי מבחינת הרצים הוא ברחובות העיר העמוסים.

האם ריצה היא מעוררת התשוקה הרשמית? למעלה מ-50 אחוזים מהנשאלים הודו כי בוסט האנרגיה שהם מקבלים על מסלול הריצה, מעורר בהם חשק מיני עז, לחלקם זו תחושת הביטחון שמעניקה הריצה אשר גורמת להם לעוררות ולרצון לרוץ הישר מהמסלול לחדר המיטות.

מכירים את הפתגם "לא עשיתם סלפי ושיתפתם – לא רצתם"? 35% מהנשאלים בסקר טוענים כי לא חשוב אם לפני אחרי או בזמן הריצה, סלפי על המסלול זה חלק מהעניין. מה הם עושים איתו? 59% משתפים ברשתות החברתיות ומתוכן 40% בוחרים בפייסבוק בכדי להשוויץ ולחלוק עם העולם את חווית הריצה שלהם.

friends-409403_1920

בגזרה הנשית מסתבר שלא הכל פשוט. למעלה מ-30% מהנשים שהשתתפו בסקר סיפרו שהדאגה הגדולה ביותר שלהן בכל הקשר לריצה היא מחזיית הספורט, והחשש כי היא תתגלה כלא מספיק תומכת במהלך הפעילות. 65% מהאמריקניות אמרו כי אם הן מוצאות את החזייה המיועדת שמספקת להן תמיכה בריצה, הן מאמצות אותה לשימוש גם במהלך היום.

ואיזה סגנונות מוסיקליים שומעים הרצים? הקלאסיקות ניצחו את כולם עם 30% שהודו כי הם אוהבים להאזין לביטלס ולרולינג סטונס, אחריהם נמצא הפופ (טיילור סוויפט וג'סטין ביבר) עם כ- 28% בשוויון עם דיוויד גואטה ומוזיקת דאנס.

ומה קורה בסיום הריצה? 76% ישמחו להתקלח מיד לאחר סיום הריצה, חלקם יעדיפו נמנום קל (5%), בירה (5%) וכמובן סקס (7%). ומה ההרגלים שלכם?

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.