מותגי הספורט לא עומדים מהצד: בעקבות מגיפת הקורונה, המותגים המובילים נרתמים למלחמה בוירוס בפיתוח, יצור והעלאת המודעות לריחוק חברתי

הקורונה פגעה אנושות בכל העולם והשביתה את הכלכלות ואת אירועי הספורט. לאור המצב, כמה חברות הרימו את הכפפה והציעו את עזרתן במלחמה בנגיף.

ניו באלנס ארה"ב הוציאה הודעה ביום שישי לפיה "וירוס הקורונה הציב אתגרים חדשים בפני יחידים וחברות, וזו העת להביא את הידע והנסיון שלנו כדי לנסות ולסייע". ניו באלנס גייסה את המפעלים שלה בארה"ב כדי לפתח ולייצר מסיכות פנים, כדי לעמוד בביקושים הגבוהים שיש למוצר הזה ברחבי ארה"ב. על מנת להתאים את המסיכות לתקן הנדרש הם עובדים בשיתוף פעולה עם גורמי ממשל וכן עם מוסדות רפואיים שמכירים את הצרכים "מהשטח". מלבד המסיכות, ניו באלנס כבר הצהירה שתתרום 2 מיליון דולר לקהילות שנפגעו מוירוס הקורונה.

גם נייקי נרתמה לסייע לצוותים האמריקנים שנלחמים בוירוס. מנכ"ל החברה ג'ון דונהו אמר כי צוותי הפיתוח של נייקי עובדים על ייצור מגני פנים שישמשו את הצוותים הרפואיים שבאים במגע עם החולים. "חברות כמו נייקי חייבות לקחת חלק במאבק הזה, ולכן צוותי הפיתוח שלנו פועלים כדי לפתח ציוד מגן עבור הרופאים והאחיות", אמר דונהו.

חברת Superfeet שמתמחה בייצור מדרסים הציעה את מדפסות התלת-מימד שלה וכן את המתקנים שלה לפיתוח מוצרי הגנה על הצוותים הרפואיים.

קבוצת Oberalp האיטלקית, שמייצרת בימים רגילים מעילי גורטקס לפעילות אאוטדור, הסבה את פס היצור שלה לטובת המלחמה בקורונה: בשבוע הראשון הם ייצרו יותר מ-50 אלף מסיכות פנים ו-800 חליפות הגנה לצוותים רפואיים.

העלאת המודעות לריחוק חברתי

במקביל למאמצים של מותגי ספורט לייצר פתרונות לצוותים הרפואיים, חלק מהם נרתם להסברת החשיבות של ריחוק חברתי ושל הישארות בבתים בתקופה זו.

באדידס עלו בקמפיין מתמשך, שמראה את הבתים של עובדי המטה הבכירים של החברה – המשרדים החדשים שלהם. הקמפיין המשיך עם ספורטאי חסות שלהם מכל העולם שמציגים כיצד הם שומרים על השגרה החדשה בביתם תחת ההאשטאג HOME TEAM#

בסלומון העולמית שיחקו על הסלוגן שלהם TimeToPlay והוסיפו לו את המילה Inside. ספורטאי החסות של המותג העלו סרטונים שלהם מתאמנים בביתם והעבירו אחד לשני אתגרים.

בנייקי עלו בקמפיין ברשתות החברתיות שקורא לאנשים להמשיך התאמן – בבתים.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.