הר לעמק נחשב למרוץ השליחים הכי החברתי שיש. לאחר שבשנה שעברה הוא בוטל עקב תנאי מזג אוויר קשים, השנה הוא חוזר לאחר הפקת לקחים של מארגני המרוץ. ההרשמה לראשי קבוצות ברביעי הקרוב (16.01)

המהדורה ה-11 של מרוץ הר לעמק תצא לדרך ב-16 במאי, לאחר שבשנה שעברה בוטל המרוץ עקב סערה שפקדה את האזור בימים שקדמו לו. השנה מקווים בהפקת המרוץ לתנאים טובים יותר שיאפשרו את קיומו. בעקבות הביטול בשנה שעברה הופקו לקחים מקצועיים, תקציביים וביטוחיים ובכל מקרה הוכנה תוכנית חלופית למקרה שהתנאים לא יהיו אידיאליים.

ביום רביעי הקרוב בשעה 19:00 תיפתח ההרשמה לראשי קבוצות באתר המרוץ, וב-7 בפברואר תיפתח ההרשמה להר לעמק של הרצים בקבוצות. בהר לעמק משתתפות קבוצות בנות 8, 6 ו-4 רצים שמתחלפים ביניהם בתחנות והמגבלה היא עד 6,000 רצים.

לאלו מכם שלא מכירים, מרוץ הר לעמק הינו מרוץ שליחים בשטח, שעובר על פני 230 ק"מ ב-24 מקטעים באורכים שונים ובדרגות קושי שונות. המרוץ יתחיל בבוקר יום חמישי באתר "האריה השואג" בתל חי, ימשיך ‏לאורך נופי עמק החולה, הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה ויסתיים ‏למרגלות היישוב הקהילתי "תמרת" שבעמק יזרעאל.

‏למי שלא מכיר את אופי המרוץ, מדובר במרוץ שמשלב נופים יפים עם אווירה חברית וחברתית והווי שהוא מעבר לעניין הריצה. הר לעמק זהו מרוץ שמאפשר גם למי שלא רגיל לרוץ בשטח לקבל טעימה מריצה בשטח משתנה, ובעייני רצים רבים זה נחשב למרוץ שהכניס אותם לעולם השטח. המרוץ ידוע במרקם החברתי המגוון של קבוצות הרצים שבו ובמפגש עם ‏המתנדבים והקהילות המקומיות הנרתמות לאירוע לאורך הדרך. ‏

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.