כבר אין לכם מקום למדליות בארון? שכחתם את תוצאת המירוץ שלכם מלפני שלוש שנים? Finishers Club אפליקציה ישראלית חדשה שהושקה במרתון ירושלים האחרון, מרכזת את תוצאות המירוצים שלכם והתמונות במקום אחד

מכירים את זה שאחרי מירוץ גדול הרשת מוצפת בתמונות, ולאחר שההתלהבות והלייקים דועכים, התמונות נעלמות במורד הפיד שלכם? קרה לכם שלא זכרתם תוצאה של מירוץ שבו השתתפתם?
Finishers Club – סטארט אפ ישראלי חדש בא לעשות לכם סדר בתוצאות, בתמונות ובזכרונות הריצה החשובים שלכם. הרעיון של Finishers Club נולד מהצורך של רצים במקום אחד, שבו יוכלו לשמור את תוצאות המירוצים שלהם. אף על פי שיש המון אפליקציות שעוקבות אחרי נתוני הריצה, אין אף אפליקציה ששמה דגש על תוצאות מירוצים או כזאת שמקדישה מקום להעלאת תמונות ריצה איכותיות. בדרך כלל תמונות שהועלו לפייסבוק נוטות להיעלם אחרי זמן מה, בגלל שאירועים אחרים באים על חשבונן והן הופכות להיות פחות אקטואליות. Finishers Club משמש למעשה כארון גביעים וירטואלי – אם תרצו, linkedin או about.me לקריירת הריצה שלכם עם תמונות, זמנים וציוד.

Pic for Gadi 1
״אנחנו מתרגשים להשתלב ולהיפגש עם קהילת הרצים״ סיפר המנכ״ל דוד לשאו, ״כחברה ישראלית, זה נהדר שיש לנו כל כך הרבה רצים ישראלים שכבר נרשמו, ובכל יום אנו רואים יותר ויותר מירוצים ותמונות שעולים לפרופילים של המשתמשים שלנו".
Finishers Club התחיל באופן רשמי במרתון ירושלים האחרון, כאשר מאות רצים מרחבי הארץ נרשמו, יצרו פרופילים והעלו את תמונותיהם מהמרתון לחשבון שלהם באתר. בחודשים שלאחר האירוע, Finishers Club גדל, כאשר הצטרפו משתמשים נוספים מארה״ב, סין, אוסטרליה, אנגליה, צרפת, רוסיה ומעוד מדינות נוספות. כרגע ניתן לפתוח ולנהל חשבון באתר ובעתיד תהיה אפליקציה מותאמת לטלפונים ניידים.
"האתר נותן במה לכלל סוגי הרצים, הן לאלו שרצים חמישה עד עשרה קילומטרים והן לאלו שעושים תחרויות איירון-מן ומרתונים באופן מקצועי", אומר לשאו.
באופן טבעי, כל אנשי הצוות ב-Finishers Club משתייכים לקהילת הרצים. המנכ"ל ומנהל הכספים הראשי התשתתפו בכמה וכמה מרתונים והמפתח הראשי הוא רץ שטח.
החברה הצעירה נמצאת במשא ומתן עם מארגני מירוצים מסביב לעולם, ובימים אלה היא ממשיכה לפתח את האפליקציה ולהוסיף לה אפשרויות חדשות.

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.