חברת NATHAN יצאה עם ווסט חדש בקטגוריה הפופולרית של 12 ליטר. לקחנו אותו לשטח ובדקנו מה השתנה מהווסט הקודם. כל הפרטים בכתבה

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 240 גרם
נפח שקית שתייה שמגיעה עם הווסט: 1.6 ליטר
מידות: S/M/L/XL
זמן מבחן: 8 ריצות של 4-8 שעות כל אחת

חלק קדמי
לאורך הכתפיות יש שני רוכסנים שפותחים כיסים צרים וארוכים. באחד מהם משרוקית ובשני כיס פנימי קטן. מתחתיהם נמצאים הכיסים המיועדים לפלאסקים עד 600 מ"ל. מתחת לכיסי הפלאסק עוד שני כיסים נסגרים בוולקרו ומתאימים לנשיאת ג'לים, חטיפים, מגבונים וכו'. בצד שמאל יש כיס נוסף אטום למים ומאובטח ברוכסן, שבו ניתן לשים טלפון.

רצועות התאמה – שתי רצועות נסגרות בקליפסים ומהדקות את ה- 2.0 NATHAN VaporKrar לגוף. את הרצועות ניתן להתאים גם בגובה לנוחות מקסימלית. מגנט מצמיד את קשית השלוקר לווסט וכך היא לא קופצת במהלך הריצה. בשני צידי הווסט ישנן רצועות מתיחה שנועדו להצמיד את הווסט לגוף כשהנפח שלו משתנה במהלך הריצה.

חלק אחורי

בחלק האחורי יש כמה תאים בגדלים שונים:

תא בגודל חצי מנפח תא הגב הגדול – מיועד לדברים בשליפה והכנסה מהירה.

תא שלוקר – מכיל שלוקר בנפח 1.6 ליטר.

תא גדול – נסגר ברוכסן וגודלו כגודל כל החלק האחורי של הווסט. מתאים לאחסון דברים שלא צריך בשליפה מהירה כגון ביגוד חם, מעיל, אוכל נוסף וכו'.

תא קנגורו – נמצא בחלק התחתון של הווסט לרוחבו.

יתרונות

כיסים ותאי אחסון – ל- 2.0 NATHAN VaporKrar, הרבה כיסים ותאי אחסון שמאפשרים חלוקה טובה של המשקל וסדר העדיפויות של השליפה, מה שהופך את הווסט הזה למצוין גם לאימונים וגם למרוצים.

התאמה לגוף – מערכת ההתאמה הקדמית והצידית מאפשרות להתאים את הווסט לגוף בצורה טובה בהתאם לנפח המשתנה של הווסט במהלך הריצה.

המגנט על הקשית – לכאורה עניין טרוויאלי אבל מדובר בפטנט פשוט שהופך את הריצה למאוד נוחה. השימוש בקשית וההחזרה הפשוטה מקלים מאוד בהשוואה לווסטים שאין להם את הפתרון הזה.

חסרונות

רצועות המתיחה – בניגוד לווסטים אחרים, ב-2.0 NATHAN VaporKrar רצועות המתיחה לא עשויות מחומרים אלסטים, ולכן הן לא "זורמות" עם תנועות הגוף.

כיס הקנגורו – פחות פרקטי, בעיקר כשהשלוקר מלא במים או כשהחלק האחורי מלא בציוד.

סיכום

2.0 NATHAN VaporKrar הוא ווסט נוח לריצות קצרות וארוכות. הוא מאפשר אחסון של הרבה ציוד ולכן מתאים למרוצים וגם לאימונים ארוכים. ניתן להתאים אותו בצורה טובה לגוף באמצעות הרצועות מלפנים ובצדדים. הפטנט של המגנט הוא פשוט, נוח ומאוד פונקציונלי. בצד הטעון שיפור: תא קנגורו לא שמיש ורצועות לא אלסטיות.

ציון: 8.5 

*** כל מוצר שקיבל ציון 8 ומעלה שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.