האם סלומון מצליחה לשחזר את ההצלחה של הווסט הנמכר ביותר שלה בגרסתו החדשה? אחרי כמה חודשי ריצה עם ה-ADV Skin 12 החדש, אפשר לענות על השאלה הזאת וגם לעמוד על ההבדלים בין הווסטים

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נדמה שאין ריצת שטח שלא תראו בה שליטה כמעט מוחלטת של הווסטים של סלומון בקרב הרצים. נדיר שרואים כזה קונצנזוס בשטח, אבל סלומון הרוויחה את זה ביושר – כבר בגרסאות הקודמות של הווסט הזה נוצרה ההבנה שמי שתיכנן וחשב על הפרטים הקטנים בייצור הווסט הזה, אלה אנשים שצמחו בשטח.

הגרסה הקודמת שיצאה ב-2019 וכתבתי עליה כאן, היתה בעיניי קרובה להיות מושלמת, ובמרחק הזמן הדעה שלי עליה יותר ויותר טובה. גם בסלומון ידעו שיש להם מוצר מנצח ביד, ולכן אני מניח שהיתה התלבטות אם ומתי להוציא גרסה חדשה לווסט. במקרה המאוד ספציפי הזה, להוציא גרסה חדשה יכולה להיות גם סיכון: כשיש לך מוצר כל כך טוב וכל כך מבוקש ביד, גרסה חדשה שלו עלולה להיות פחות טובה מהמקור. האם זה מה שקרה עם ה-Salomon ADV Skin 12? בואו נצלול לסקירה.

נתונים טכניים
משקל: 293 גרם
מידות: XS S M L XL
מצורפים לווסט: שרוול קירור לשלוקר ושני פלאסקים של 500 מ"ל.

מה שונה בין הווסט הזה לווסט הקודם

מכיוון שיש הרבה דמיון בין הווסט הזה לקודם, אציין פה רק את ההבדלים ביניהם, ואם הם חיוביים או שליליים – מה שלא צויין, לא השתנה.
בחלק הקדמי של הווסט, רוחב הבד מהכתפייה ומטה גדל ביותר מס"מ אחד וזה נועד להפחית את הלחץ במקרה שסוחבים משקל כבד בווסט. כתוצאה מזה כל הווסט יותר גדול (בקצת) מהקודם, בעיקר בתאי האחסון.


בווסט החדש הכתפיות רחבות יותר

בחלק הקדמי, יש מקום לפלסקים, כמו בווסט הקודם, רק שבווסט החדש הפתח לכיס הפלאסק הוא יותר רחב ועם גומי חלש יותר, מה שמאפשר הכנסה והוצאה קלים יותר של הפלסקים.

בחלק האחורי השינוי הוא גדול יותר.

הגישה לכיס הקנגורו (הרוחבי) היא טובה יותר בווסט החדש מאשר בווסט הקודם, בעיקר כי הכיס האחורי מתחיל קרוב יותר למותן, ומאפשר גישה נוחה. כיס הרוכסן השתנה, והוא בעצם כיס אחד גדול ממנו הורידו את הכיס הפנימי הקטן שרובכם היו שמים בו ארנק, כרטיסי אשראי או שמיכת מילוט.

התוספת המרעננת בווסט החדש היא ללא ספק הכיס החיצוני העליון, שממש קל להגיע אליו ולשלוף ממנו מעיל אם פתאום מתחיל לרדת גשם או כל דבר אחר שתרצו בשליפה מהירה. זהו כיס באורך חצי מאורך הכיס הגדול, וכך הוא מאפשר לתפוס את מה שבתוכו בקלות.

בווסט החדש יש שני מיתרי גומי מודולריים שנועדו לקשירת המקלות בצורות שונות – אני מעדיף את הקוויבר או מקלות על רצועת מותן. ואם כבר מדברים על הקוויבר, גם בווסט החדש יש מקום לעגן את הקוויבר: למעלה בעזרת שני חורים כמו בווסט הקודם. למטה יש שינוי: בווסט הקודם ניתן היה לעגן לרצועה קצרה באמצע הווסט, בחדש הרצועה ארוכה ולא ניתן לעגן אליה – אפשר לעגן לאחד הצדדים.

סיכום

אחרי ריצות רבות, בעיקר בחודשי הקיץ החמים ניתן לומר, שסלומון מצליחה לייצר שדרוג לווסט הקודם המוצלח שלה, בלי להרוס את מה שהיה טוב בו קודם. היא מרחיבה את הכתפיות לפיזור טוב יותר של העומס, ומוסיפה כיס מאוד שימושי בגב לשליפה מהירה. מצד שני נקודת העיגון לקוויבר באמצע החלק האחורי כבר לא שימושית וצריך לעגן באחד הצדדים – למי שהתרגל כבר זה פחות נוח.

ציון: 9.5  

*** כל ציוד שקיבל ציון 8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.