ממשיכים בסקירת חגורות ריצה, והפעם salomon pulse Belt. איך היא מרגישה על הגוף, מה אפשר לשים בכיסים והאם היא באמת נוחה? כל התשובות בסקירה

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

מה בחגורה?

החגורה עשויה מבד בחלקה החיצוני ומרשת בחלקה הפנימי. הבד אלסטי ומתאים את עצמו לרוחב המותן של הרץ. יש לה 2 כיסים: אחד מלפנים ואחד מאחור.

הכיס הקדמי הוא כיס עם רוכסן וניתן לשים בו טלפון, מפתחות, ג'לים וחטיפים. הכיס האחורי הוא גדול מאוד לרוחב כל החלק האחורי ולכן ניתן לשים בו הרבה דברים כולל פלאסק של חצי ליטר. בתוך הכיס יש גם שאקל קטן לעיגון מפתחות. מעל הכיס האחורי יש שתי רצועות גומי וסיליקון המיועדות למקלות ריצה.

כיצד ומה בדקתי?

בחגורה של salomon נעשה שימוש בכמה ריצות שטח. היא שימשה אותי גם בריצות קצרות בהם שמתי בה מים, ג'לים וטלפון, וגם בריצות ארוכות של כמה שעות בהם השתמשתי יותר בפונקציה של נשיאת המקלות (בריצות אלה החגורה היתה בנוסף לווסט ריצה).

הבדיקה נועדה לברר האם נוח לרוץ עם החגורה, האם היא צמודה לגוף במהלך הריצה ועד כמה היא פונקציונלית מבחינת איכסון ושליפת דברים ממנה.

יתרונות

אחסון – החלוקה בין שני התאים בחגורה מאפשרת חלוקה של הדברים שנרצה לשים בכיסים לפי נוחות וצורך הרץ. הסגירה עם הרוכסן בתא הקדמי, מבטיחה שדברים ששמנו שם לא יפלו במהלך הריצה. התא האחורי מאוד רחב ולכן ניתן לשים בו לא מעט דברים בצורה שתחלק את המשקל באופן שווה סביב המותן. בריצות קצרות החגורה יכולה לשמש במקום ווסט בתנאי שאתם לא לוקחים איתכם מקלות.

התאמה – חגורת salomon pulse Belt מגיעה במידות XS S M L XL ובחירת המידה הנכונה תבטיח שהחגורה תחבוק את המותן בצורה נוחה. במהלך הריצה החגורה לא זזה – היא צמודה לגוף וקל להכניס ולשלוף ממנה כל מה שצריך.

מקלות ריצה – לא כל הווסטים נותנים פתרונות יעילים למקלות ריצה ולכן האפשרות לשאת מקלות על חגורה היא פתרון "חיצוני" טוב ויעיל. כבר כתבנו כאן על החגורה של naked ועל החגורה של ARCh MAX בעיקר בהקשר של נשיאת המקלות. הפתרון של חגורת salomon pulse Belt לנשיאת מקלות, טוב יותר משל ARCh MAX וזהה בהרגשה לזה של naked. בצד הפנימי של רצועות הגומי שמחזיקות את המקלות יש פסי סיליקון, שמונעים את תזוזת המקלות בזמן הריצה. המקלות צמודים לגוף ולא קופצים במהלך הריצה וקל לשלוף ולהכניס אותם למקום.

כביסות – חגורת חגורת salomon pulse Belt ליוותה אותי בחודשי הקיץ הלחים וספגה לא מעט זיעה ואבק דרכים. היא עברה כביסה לאחר כל ריצה במכונה ועדיין שומרת על תכונותיה ועל האלסטיות שלה.

כיס מאובטח – בחגורה הזאת יש כיס עם רוכסן (שלא קיים בכל החגורות) שבו אפשר לשים ארנק, מפתחות ודברים חשובים נוספים ולרוץ בראש שקט.

חסרונות

חלוקה בתאים – בחגורת salomon pulse Belt הכיס האחורי אמנם מאוד גדול ואפשר לשים בו לא מעט דברים אבל זה גם חיסרון – בכיס גדול קשה יותר למצא את מה שמחפשים כשכל הדברים נמצאים במקום אחד (אגב, אותה הערה היתה לגבי החגורה של naked). דרושה חלוקה נוספת בתא הגדול ועדיף להוסיף עוד שני כיסים קטנים חיצוניים – אחד בכל מותן.

הכיס האחורי – כאשר משתמשים בחגורה לנשיאת מקלות, אין אפשרות לשים פלאסק בכיס האחורי ולמעשה הוא די מתבטל מכיוון שלא ניתן לשלוף ממנו או לשים בו דברים.

סיכום

חגורת הריצה salomon pulse Belt שימושית מאוד בריצות קצרות או בנוסף לווסט בריצות ארוכות. יש בה הרבה מקום אחסון – כזה שיספיק לכל מה שרץ ממוצע צריך ואף יותר. הכיס עם הרוכסן מאפשר לשים בו ארנק, טלפון ומפתחות מבלי לדאוג שיפלו לכם דברים. האופציה לשאת עליו מקלות יכולה להיות תוספת טובה מאוד לווסט. החגורה יושבת על הגוף בצורה טובה, לא קופצת בזמן ריצה ונוח להכניס ולהוציא ממנה דברים.
טעון שיפור: חלוקת תאים טובה יותר ואולי תוספת חיצונית של שני כיסים קטנים בצידי המותן.

ציון: 8.5

*** כל מוצר שקיבל ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.