˚361 הוא מותג נעליים סיני המייצר נעלי כביש ושטח- בישראל הוא די חדש. יצאנו עם ה-Meraki למבחן כביש ארוך ובדקנו מה הם היתרונות והחסרונות שלהן

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 290 גרם
דרופ: 9 מ"מ
מרחק מבחן: 208 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה

יתרונות
עמידות חומרים – הנעלים שומרות על עמידות חומרים טובה גם אחרי 200 ק"מ. לא נראו סימני שחיקה, לא בחלק העליון ולא בחלק התחתון.
משקל ודרופ – אם אתם רגילים לרוץ בדרופ של 8 מ"מ, לא תהיה לכם בעיה עם דרופ של 9 מ"מ. מבחינת המשקל, זה משקל בתחום הסביר לנעלי כביש, כך שניתן לבצע עם˚361 Meraki את כל סוגי האימונים.
אחיזת הנעל ברגל – החלק האמצעי עוטף את הרגל בצורה נוחה ולא מאפשר לה לזוז בתוך הנעל במהלך הריצה.
רוחב – קיימות מידות רוחב (E) לדגם הזה. הן קצת יותר רחבות מהמידה הרגילה אך לא בהרבה.

חסרונות

נוקשות – במהלך כל הריצה עם ˚361 Meraki היה פידבק מאוד נוקשה מהן. בתחילה חשבתי שזה נובע מזה שהן חדשות, אך גם לאחר יותר מ-200 ק"מ תחושת הנוקשות נותרה בעינה.

שיכוך – השיכוך של˚361 Meraki מאוד קשה ואגרסיבי, בדומה לזה של נעלי שטח. אך כאן מדובר בנעל כביש שאמורה לספוג את הזעזועים מהקרקע ולספק רכות מסויימת לרגל, וזה לא קורה. הדבר נובע ככל הנראה מדחיסות מאוד גבוהה של ה-EVA בנוסף ללוחית הקרבון שמוסיפה עוד אלמנט של נוקשות.

רספונסיביות – לא הורגשה רספונסיביות במהלך כל הריצות.

סיכום

˚361 Meraki היא נעל כביש בעלת עמידות חומרים גבוהה, אחיזה טובה ברגל ואפשר להשיג אותה גם במידות רוחב. בצד הטעון שיפור, הגפה האמצעית והתחתונה קשיחות מאוד וכתוצאה מכך מתקבלת תחושה של נוקשות במהלך הריצה. השיכוך מאוד קשה ולא הורגשה רספונסיביות כלל. אלו שני אלמנטים בסיסיים בכל נעל נעל כביש.

ציון: 7.5

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.