גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים:
משקל: 300 גרם
דרופ: 10 מ"מ


יתרונות

שיכוך – לברוקס גליצרין 14 שיכוך טוב מאד תודות לשילוב של שני אלמנטים: מרכז סולייה (מידסול) שעשוי מחומר משכך (Super DNA) והסולייה התחתונה. השילוב בין שניים נותן שיכוך וריכוך להשפעת זעזועי הכביש על הגוף.

גמישות – מבנה הסולייה מחורץ לרוחב לכל אורכה מאפשר גמישות מירבית של הנעל בכל צעד. הגמישות ניכרת גם לרוחב הנעל מה שמאפשר לנעל להתאים את עצמה למנח הצעד ולא שהרגל תתאים את עצמה לנעל.

גפה עליונה אוורירית ונושמת – החלק העליון של הנעל עשוי רשת אוורירית ובלתי מורגשת. בנוסף אליה, משני צידי הנעל יש אלמנטים שחובקים את הרגל ותורמים ליציבות.

רוחב – הנעל מספיק רחבה בחלקה הקדמי. למי שהרוחב הזה לא מספיק, קיימות מידות רוחב לנעל (מידות E).

עמידות חומרים – לא ניכרו על הנעל סימני שחיקה או בלאי אחרי 430 ק"מ. נדיר לראות נעל שעברה כל כך הרבה במצב טוב כל כך.

חסרונות

רספונסיביות לא מורגשת – אלמנט שמאד חסר בנעל הזאת הוא הרספונסיביות. בעיקר כשמדובר בנעל ששוקלת 300 גרם, חסרה ה"דחיפה" הזאת שרספונסיביות נותנת בדרך כלל.

דרופ – בברוקס גליצרין 14 יש דרופ של 10 מ"מ דבר שיכול "לגרור" אנשים שרגילים לרוץ על מרכז-קידמת כף הרגל, לרוץ על העקב. למי שרגיל לרוץ על העקב לא תהיה בעיה.

סיכום

הברוקס גליצרין 14 היא נעל כביש קלאסית המעניקה שיכוך טוב לרץ. יש לה רשת אוורירית בחלק העליון והיא מצטיינת בעמידות החומרים לאורך זמן. עניין הרספונסיביות טעון שיפור, ומי שרגיל לרוץ על קדמת כף הרגל ימצא את הנעל מושכת אותו אחורנית לנחיתה על העקב.

ציון: 8.5

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.