Brooks Pure Flow 7 היא נעל כביש שונה מאחיותיה למותג המוכרות לרוב הרצים. היא קרובה יותר לקרקע, קלה יותר וגמישה. לקחנו אותה למבחן וחזרנו עם מסקנות

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 212 גרם
דרופ: 4 מ"מ (20-24)
מרחק מבחן: 216 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה

יתרונות
משקל ודרופ – Brooks Pure Flow 7 היא נעל בעלת משקל נמוך מאוד יחסית לנעלי כביש מסורתיות. רק 212 גרם שוקלת הנעל ולכן היא כמעט ולא מורגשת על הרגל. הדרופ הרשמי שלה הוא 4 מ"מ, אבל בתחושה היא מרגישה כמו דרופ אפס, מה שמזכיר מאוד את התחושה של ריצה עם האלטרה אסקלנטה, שאותה בדקנו כאן בעבר. חשוב לומר שלמרות ששתי הנעליים חולקות חלק מהמאפיינים (משקל ודרופ), התחושה איתן היא שונה לגמרי.

גמישות – ה-Brooks Pure Flow 7 היא נעל מאוד גמישה. זה מתאפשר בזכות החורים בקדמת הסוליה שגם נועדו להפחית במשקל, וכן בגלל השיכוך הנמוך והלא אגרסיבי של הנעל.

רוחב נדיב בקדמת הנעל – אחד הדברים שאהבתי עוד בגרסאות הקודמות של הנעל הזאת הוא הרוחב שלה. עוד בגרסה 3 של ה-Brooks Pure Flow, כשכולם ייצרו נעליים מאוד צרות, היא היתה בין הבודדות שבאו עם רוחב נדיב מלפנים כסטנדרט. להבדיל מהאלטרה, שגם לה תא בהונות רחב, כאן הרוחב לא גדול מדי ולכן הרגל לא זזה לצדדים בתוך הנעל בזמן שרצים ימינה או שמאלה.

חלק עליון – החלק העליון של Brooks Pure Flow 7 גמיש נעים ונוח. הוא בנוי מחתיכה אחת ומתאים את עצמו למבנה הרגל ולתנועה שלה.

חסרונות

שיכוך – ה-Brooks Pure Flow 7 היא נעל מינימליסטית ולכן השיכוך שלה הוא נמוך.

רספונסיביות – הרספונסיביות ב-Brooks Pure Flow 7 כמעט ולא מורגשת. ואם השוונו אותה קודם לאלטרה אסקלנטה – שם הרספונסיביות מאוד מורגשת וגם החזרת האנרגיה. כאן זה לא קורה.

סיכום

ה-Brooks Pure Flow 7 היא נעל כביש מינימליסטית, קלה מאוד וגמישה. יש לה דרופ נמוך, רוחב קדמי מצוין ובד נעים וגמיש. בצד הטעון שיפור: שיכוך ורספונסיביות שדורשים שדרוג. זאת נעל שמאוד נהניתי לרוץ איתה. היא תתאים לכל סוגי המרחקים והאימונים.

ציון: 8.5

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.