סלומון ייצרה במשך שנים נעלי שטח בהצלחה. האם היא הצליחה לתרגם את הידע שצברה והצליחה לייצר נעלי כביש שיוכלו להתחרות במותגים הוותיקים?

גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 270 גרם למידה 10 אמריקאי
דרופ: 8 מ"מ (29-21)
מרחק מבחן: 675 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה

יתרונות

שיכוך – ב-Salomon Sonic RA 2 משולבים שני סוגי שיכוך: Vibe שמוכר מנעלי סלומון Sense Ride והמטרה שלו לבלום את הזעזועים ולשמור על יציבות הרגל, והחומר המוקצף שמשלים את השיכוך. השילוב של השניים נותן לרץ שיכוך רך ונעים בכל נחיתה, שנשמר לאורך כל תקופת הסקירה של הנעל.

עמידות חומרים – באופן די מפתיע ה-Salomon Sonic RA 2 שומרת על צורתה החיצונית לאורך זמן. לא ניכרים בנעל פגמים או קרעים כתוצאה משימוש מוגבר, והיא מחזיקה מעמד בצורה טובה מאוד יחסית למרחק שעברה.

משקל ודרופ – ל- ב-Salomon Sonic RA 2 יש דרופ של 8 מ"מ שזה דרופ סטנדרטי שיתאים לרוב הרצים – ולשם ככל הנראה מכוונת סלומון. את רוב הנעליים הם מייצרים בדרופים האלה. השילוב של הדרופ וזה עם משקל קל יחסית, הופכים את הנעל לאידיאלית לכל המרחקים ולסוגי אימונים שונים: מהירות, כח, ריצות קצרות, ריצות ארוכות ומרוצים כמובן.

רוחב נדיב – בעבר סלומון היו מייצרים נעליים ברוחב סטנדרטי, מה שהדיר רצים בעלי רגליים רחבות מלנסות לרוץ עם המותג. ב-Salomon Sonic RA 2 יש רוחב נדיב המאפשר לרצים בעלי רגל רחבה יותר מהרגיל ליהנות מהנעל מבלי להרגיש בהאצבעות "כלואות" בה.

חסרונות

רספונסיביות בינונית –  ב-Salomon Sonic RA 2 יש רספונסיביות בינונית. היא אמנם מורגשת כשהנעל חדשה אבל היא הולכת ודועכת ככל שהשימוש בה נמשך. רצוי שתהיה לנעל יותר רספונסיביות מלכתכילה.

סיכום

Salomon Sonic RA 2 היא נעל כביש טובה מאוד. היא קלה יחסית, יש לה בד אוורירי הנמתח ומתאים עצמו לרגל. זאת נעל רחבה יחסית המעניקה לרץ שיכוך רך לאורך קילומטרים רבים. היא שומרת על עמידות חומרים ובעלת משקל ודרופ שיתאימו לרצים רבים ולכל אימוני הכביש.
בצד הטעון שיפור, רצוי שתהיה לה רספונסיביות יותר דומיננטית.

ציון: 9

*** נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.