גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 305 גרם (מידה 10 אמריקאי)
דרופ: 8 מ"מ (16-8)
מרחק מבחן: 223 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה

יתרונות
אחיזת שטח – אחד היתרונות הבולטים של Inov8 ROCLITE 275 הוא באחיזת השטח של הנעל. בסולייה יש לאגים מרווחים ובולטים בעובי של 6 מ"מ. הלאגים האלה מצופים בחומר שנקרא גרפין, שמשמש כמו "דבק" ומעניק לנעל אחיזה מצויינת בכל תוואי השטח. היא נצמדת לקרקע ואוחזת בה היטב, דבר שנותן הרבה ביטחון לרץ. מן הסתם, הגרפין הוא גם החומר שנשחק ראשון, ולמרות זאת גם בלעדיו, האחיזה של הנעל ממשיכה להיות טובה מאוד.

עמידות חומרים – למרות שרצתי עם ה-Inov8 ROCLITE 275 בתוואי שטח מאתגרים, היא שמרה על עמידות חומרים שהצליחה להפתיע אותי. זה בעיקר הודות להגנות שיש בחזית הנעל ובצדדים שלה, ששומרים עליה משחיקה לאורך זמן.

אחיזת רגל – הנעל אוחזת היטב ברגל הודות לשריכה שמאפשרת התאמה לכל מבנה רגל.

רוחב – הנעל רחבה מספיק גם במידה רגילה, ותתאים לאנשים בעלי רגל קצת יותר רחבה מהרגיל.

חסרונות

שיכוך– ה-Inov8 ROCLITE 275 בעלת שיכוך נמוך יחסית מה שהופך אותה למתאימה יותר למרחקים עד מרתון. רצתי איתה גם 60 ק"מ והיא פחות התאימה למרחק הזה שדורש שיכוך יותר גבוה.

משקל –  ה-Inov8 ROCLITE 275 שוקלת 305 במידה שלי, וזה קצת כבד. הנעל מרופדת היטב סביב תיבת העקב ובלשון, ויש מאיפה להפוך אותה לקלה יותר.

סיכום

Inov8 ROCLITE 275 היא נעל שטח טובה, כשעניין האחיזה שלה היה זה שהרשים אותי הכי הרבה. היא צולחת היטב את כל המכשולים ונותנת ביטחון בכל התוואים. עמידות החומרים שלה גם ראויה לציון, וכן האחיזה ברגל.

בצד הטעון שיפור: הנעלים קצת כבדות והשיכוך שלהן מגביל אותן במרחקים שניתן לרוץ איתן.

ציון: 8.5

*** נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.