גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י היבואנים

נתונים טכניים
משקל: 320 גרם
דרופ: 8 מ"מ

יתרונות
עבירות – לנעל עבירות גבוהה תודות לסוליית הוויבראם שלה. היא נותנת אחיזת שטח טובה בכל התוואים (דרדרות, סינגלים טכניים וכו') ונותנת תחושה שאפשר לסמוך עליה.

תחושת קרקע – למרות שיש לנעל שיכוך גבוה וסולייה קשיחה, רצים שאוהבים להרגיש את הקרקע יקבלו פידבק יפה מהנעל הזאת. זאת תכונה שמיוחסת בדרך כלל לנעליים הרבה יותר מינימליסטיות, וכאן היא באה ליידי ביטוי למרות הנתונים המאד לא מינימליסטיים של הנעל.

שיכוך – זאת נעל עם שיכוך טוב תודות ל-EVA שיש בחלק האמצעי שנותן נחיתה רכה בכל פעם ומאפשר לכם לרוץ עם הנעל מרחקים ארוכים מבלי שהרגליים יתעייפו.

חסרונות
עמידות – נעלי ריצה ובפרט נעלי שטח, מצופה מהן שיחזיקו מעמד לפחות 600-700 ק"מ. רצתי בנעל הזאת 170 ק"מ והחלק הקדמי נפתח – דבר שלא היית מצפה שיקרה בנעל כזאת.
למען הגילוי הנאות אספר שזה הזוג השני של נעליים שאני רץ איתו בסקירה הנוכחית – הזוג הראשון נפתח גם בדיוק באותו מקום.

מידות – אני במידה 9.5 (אמריקאי) אחת הנפוצות בעולם. 9.5 היה קטן מדי, 10 גדול מדי. אני נופל בין מידות וזה אילץ אותי לאלתר קשירות שיחזיקו לי את הרגל בנעל כמו שצריך.

סיכום

מדובר בנעל שטח עם יכולות עבירות מצויינות. היא נותנת תחושת שטח טובה ושיכוך טוב. עם זאת, עניין עמידות החומרים של הנעל מאד בעייתי בעייני. עניין המידות גם הוא טעון שיפור/

ציון: 6 

*** כל נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות    

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.