גילוי נאות: בניגוד לאתרים אחרים, הסקירות באתר לא ממומנות ע"י יבואנים

נתונים טכניים
משקל: 305 גרם (מידה 10 אמריקאי)
דרופ: 8 מ"מ (26-18)
מרחק מבחן: 218 ק"מ  – כל הפרטים בסטרבה

יתרונות

גייטרהגייטר המובנה הוא תוספת מעניינת שהוסיפו בגרסה החדשה של Salomon S Lab Ultra 3. הוא קודם כל משמש כגייטר ומונע מאבנים לחדור לנעל דרך פתח הקרסול. בדרך כלל צריך להוסיף גייטר אם רוצים להשתמש בפונקציה הזאת.

התפקיד השני של הגייטר הוא להצמיד את הנעל לקרסול בצורה כזאת, שהיא לא זזה במהלך הריצה ומהדקת את האחיזה של הנעל ברגל. פעמים רבות במהלך ריצה הקשירה מתרופפת, ואנחנו נאלצים לחזק או לחדש את הקשירה. כאן בגלל שהנעל צמודה לרגל מהקרסול, לא נרגיש גם אם תתרופף הקשירה.

אנקדוטה קטנה: בימי חמישי, כשאני יוצא מהבית על קצות האצבעות כדי לא להעיר את בני הבית, אני נועל את הנעליים בלי לקשור אותן, ורק כשמגיע לשטח קושר אותן לפני הריצה. בנעל הזאת כבר קרה לי פעמיים שהתחלתי לרוץ ורק אחרי קילומטר שמתי לב שבכלל לא קשרתי את הנעל.

צריך להתרגל לגייטר ולעובדה שיש גומי על הקרסול – לי לקח 2-3 ריצות עד שהתרגלתי לתחושה.

שיכוך – בדומה לדגם הקודם, גם ב-Salomon S Lab Ultra 3 יש שיכוך מצוין שמתאים לריצות ארוכות. השיכוך לא רך מדי ולא נוקשה מדי. הוא נעים ויחד עם הפלטה הקשיחה המשולבת בתוכו הוא מעניק הגנה טובה לרגליים לאורך זמן.

אחיזת שטח – אין שינוי בסוליה מהגרסה הקודמת וזה לחיוב. גם ב-Salomon S Lab Ultra 3, הלאגים אוחזים היטב בכל המשטחים בהם רצתי, ונותנים הרבה ביטחון לרץ. להוציא משטחים רטובים, בהם לא התנסתי עם הנעל. 

רוחב ואחיזת רגל המרחק בשריכה לרוחב הנעל ב-Salomon S Lab Ultra 3 לעומת הגרסה הקודמת הוא גדול יותר, מה שמאפשר לרגל לקבל את המקום שלה וזה נכון עוד יותר לבעלי רגליים רחבות.

כיס השרוכים – ב-Salomon S Lab Ultra 3 כיס השרוכים הוא קדמי, כלומר קרוב יותר לשרוכים, וזה בניגוד לגרסה הקודמת שבה הכיס היה אחורי והרבה פחות מוצלח.

חסרונות

חוםרצתי עם ה-Salomon S Lab Ultra 3 גם בחודשים החמים והלחים וגם כשהטמפרטורות ירדו. בחודשים החמים מאוד, ככל הנראה בגלל שהגייטר סוגר את האיוורור של הנעל מלמעלה, מאוד חם בנעל וקשה לרוץ בה, ולכן היא לא מתאימה בעיני לימים חמים מאוד כמו ביולי אוגוסט.  

משקל –  ה-Salomon S Lab Ultra 3 שוקלת 305 גרם במידה שלי. רצוי ואפשר להקליל את הנעל מתחת ל-300 גרם.

סיכום

ה-Salomon S Lab Ultra 3 היא נעל תחרות\מרוצים מצוינת. היא נותנת אחיזה טובה בכל המשטחים, יש לה שיכוך נעים לאורך זמן, היא מגנה על הרגל ואוחזת אותה היטב הודות לגייטר המובנה שלה, שמעיד על חשיבה כיצד להביא דברים חדשים לתחום הזה. 

בצד הטעון שיפור: הנעלים לא מיועדות לחודשים החמים מאוד ואפשר וצריך להפחית מהמשקל שלהן.

ציון: 9

*** נעל שקיבלה ציון מ-8 ומעלה בהחלט שווה לנסות

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.