חורשים/נירית הוא אחד המקומות המועדפים על אנשי המרכז, שמחפשים קצת עליות במרחק נסיעה סביר מהבית, ואכן אמנם מדובר בתא שטח קטן, אבל כזה שאפשר לסחוט ממנו אימון טוב

מרחק: 27 ק"מ
טיפוס: 870 מטר
נקודת מוצא: נירית
נקודת מים: במצפור חזי סמוך לחניון בנירית

מה שיפה באזור הזה הוא שאפשר לבחור איפה רוצים לרוץ בהתאם לסוג האימון. אם תרצו לבצע אימון חזרות בעלייה, תוכלו לבחור בין עליית כביש/כורכר לדרך עפר בהתאם לשיפוע ולמרחק המועדף עליכם.

הרבה פעמים כשהייתי מגיע להתאמן בחורשים, הייתי אומר לעצמי שפעם אחת אני צריך לבוא ולרוץ על כל השבילים הלבנים שיש באזור. אני מניח שבריצה הזאת לא כיסיתי את כולם, אבל לפחות את רובם הצלחתי לכסות. 

בריצה הספציפית הזאת, היתה לי מטרת מרחק וטיפוס כך שויתרתי מראש לנסות ולהגיע לכל השבילים ויש עליות שביצעתי יותר מפעם אחת, כדי לצבור טיפוס. אתם כמובן לא חייבים לרוץ את המסלול הזה אחד לאחד. תוכלו לעשות חלק ממנו בפעם אחת וחלק אחר בפעם אחרת, בהתאם ליכולות שלכם ולמטרות שלכם.

חניה וגבולות גזרה

יש שני מוקדי חניה פופולריים לבאים לרוץ באזור: חניון האצטרובל ונירית. לחניון האצטרובל סעו בכיוון היישוב חורשים ופנו שמאלה לפני הכניסה אליו. בפנייה השנייה ימינה חונים ומשם מתחילים בשביל הלבן. אני מעדיף להיכנס ליישוב נירית. אחרי השער עולים עם הכביש ופונים ימינה בפנייה הראשונה ושם מחנים בחניון מסודר – זה מה שעשיתי במסלול הנוכחי. 

מבחינת גבולות גזרה, יש רצים שאין להם בעיה לרוץ קרוב לגדר ההפרדה – אני מעדיף שלא. גבול גזרה דרומי מבחינתי הוא בקו של הישובים חורשים ואורנית, בעיקר כשאני רץ לבד לא רואה סיבה לרוץ דרומה משם. גבול גזרה צפוני קו החנייה בנירית.

להורדת מסלול (דרך המחשב בלבד)

ריצות שטח: כל המסלולים

רוצים לשתף את קהילת הרצים במסלול שלכם? צרו איתנו קשר

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.