המסלול של קוני

 

מרחק: 30 ק"מ הלוך חזור

דרגת קושי: קל

טיפוס מצטבר: 140 מטר

נקודת מוצא: תל אפק

אופי מסלול: אחד המסלולים המודולריים והפופולריים ביותר במרכז, בקרב מי שרוצה טעימה מהשטח. מדובר במסלול שטח "לייט" שכן הוא די שטוח, ולא אתגרי במיוחד. בחורף יש כמה נקודות במסלול שהופכות אותו לבוצי מאד. מה שיפה במסלול הזה, הוא שאפשר להיכנס אליו מכמה מקומות בהתאם למרחק שרוצים.

המסלול המומלץ כאן הוא מפארק אפק לאסותא בקריית עתידים וחזרה, אך אפשר להתחיל אותו גם מאמצע הדרך – דרך הר הזבל בהוד השרון ומשם לפנות מערבה או מזרחה.

13087724_10154236264723291_4510265895396836557_n
תחילת השביל בפארק אפק לכיוון הים על שביל ישראל. לאחר 5 ק"מ מגיעים לירקון. צריך לחצות אותו וקחו בחשבון שיירטבו לכם הרגליים. נכנסים לשביל הצמוד לנחל ומתחילים להתפתל איתו  לאורך הנחל. השביל עצמו, צר מאד, עובר בתוך הסבך ומספק סביבה נעימה ומעניינת לרוץ. אחרי עוד 4 ק"מ מעבר מים נוסף. הדרך ממשיכה גם מחוץ לצמחיה, והופכת לשביל עפר רחב עם יותר תנועה על הדרך של רצים ורוכבים. עוברים דרך הפרדסים וממשיכים עד שמתחברים לחלקו המזרחי ביותר של פארק הירקון. שם נסתובב חזרה ונרוץ באותה הדרך.

שימו לב, יש לא מעט פיצולים בדרך, ולא תמיד תמצאו את הסימון של שביל ישראל – כדי לא לפספס את השביל תמיד תוודאו שאתם צמודים לירקון.

ריצה נעימה

להורדת המסלול לשעון לחצו כאן

המדריך המלא להורדת מסלול לגרמין ולסונטו

רוצים לשתף את קהילת הרצים במסלול שלכם? צרו איתנו קשר

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.