אורך מסלול: 30 ק"מ מעגלי
טיפוס מצטבר: 340 מטר
דרגת קושי: בינוני
נקודת מוצא: יער חרובית (WAZE)

סינגל חרובית וסינגל נחל האלה מתחברים יחד ביער חרובית, אך ניתן לעשות אותם בנפרד. הסינגלים שונים באופיים: סינגל חרובית הוא מיוער וטכני יותר ועובר במדרגות סלע רבות. סינגל נחל האלה הוא חשוף ברובו ולכן מומלץ פחות לרוץ בו בשעות החמות. מי שרוצה לעשות מרחק גדול יחסית, במסלול משתנה תכופות עם עליות וירידות וטיפוס לא קשה במיוחד – זה המסלול בשבילו.

הגעה למסלול

נוסעים בכביש 40 לצומת ראם, פונים שמאלה וימינה לכביש 383. ממשיכים בכביש עד שילוט ימינה ליער חרובית ותל צפית. פונים ימינה ולאחר 100 מטרים יש פניה שמאלה אל יער חרובית. פונים ליער ועולים על הכביש הימני שלוקח אתכם עד לחניון נכי צה"ל (WAZE) שם נחנה את הרכבים ושם נמצאת גם נקודת ההתחלה.

20161105_093051

סיפור דרך

סינגל חרובית מסומן היטב (כחול לבן), ואפשר לרוץ בעקבות הסימונים, עם זאת כדאי להוריד את המסלול לשעון ליתר ביטחון. מתחילים במגמת עלייה מתונה עד לקראת הקילומטר השני – משם אנחנו במגמת ירידה עד אחרי הקילומטר הרביעי שם נגיע לגן משחקים ביער. נחצה את הגן ונפנה שמאלה על גבי שביל לבן רחב נוח לריצה.

ממשיכים על השביל מערבה. קצת לפני הקילומטר ה-7 נסתכל שמאלה ונראה כניסה לסינגל (בתוך היער), לנקודה זאת נחזור בהמשך אחרי סיבוב של כ-18 ק"מ. נמשיך ישר על דרך העפר. מי שרוצה לקצר בכמה קילומטרים (כ-5 ק"מ) את המסלול ימשיך ישר ויתחבר להמשך המסלול (ראו מפה). מי שרוצה לעשות את המסלול כפי שהוא מופיע – יפנה ימינה לפי המסלול. עדיין רצים בשבילים רחבים ועושים לופ של כ-5 ק"מ שחוזר לשביל הלבן – שם פונים ימינה.

השביל הרחב הופך לכביש משובש עליו רצים עד שמתחברים שמאלה לכניסה לסינגל נחל האלה (בקילומטר 15.8). נתחיל בעלייה קצרה ואחר כך נמשיך במגמת ירידה מפותלת. הסינגל ממשיך ומוביל אותנו עד לנקודה שראינו בקילומטר השביעי. עכשיו ניכנס לסינגל ונרוץ איתו בהתאם לסימון שלו בשולי יער חרובית עד לנקודת הסיום.

ריצות שטח: כל המסלולים

להורדת המסלול לשעון לחצו כאן

המדריך המלא להורדת מסלול לגרמין, לסונטו ולפולאר

רוצים לשתף את קהילת הרצים במסלול שלכם? צרו איתנו קשר

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.