המסלול של איציק עוזר

אורך מסלול: כ-22 ק"מ מעגלי.
טיפוס מצטבר: 220 מטר.
נקודת מוצא: תחנת דלק נווה זוהר (WAZE: דלק נווה זוהר).

אזור ים המלח שאחרי הגשמים מזמין אתכם ליהנות מתקופה שבה עדיין לא חם מדי לרוץ בשעות הבוקר המוקדמות, ואפשר ליהנות מהזריחה המהממת במקום הכי נמוך בעולם ומהעוצמה שבשקט שמסביב.

סיפור דרך

אחרי שחנינו בתחנת הדלק, נרוץ לצד הכביש כ-500 מטרים, נחצה אותו ונחבור לתחילת המסלול. ניתן לעשות את המסלול בשני הכיוונים – כאן נתאר את המסלול כפי שהוא מופיע בקובץ המצורף בסוף.

מצומת השבילים נרוץ מערבה קצת פחות מחצי קילומטר ונחבור לשביל (סמ"ש כחול) איתו נפנה שמאלה. נמשיך עם השביל במגמת עלייה וקצת אחרי שנעבור ק"מ של ריצה הוא יהפוך לסמ"ש ירוק (כיוון כללי דרום).

בק"מ 2.5 נחבור לסימון אדום עליו נרוץ כקילומטר נוסף עד שנגיע לפיצול שבילים Y. ניקח את השמאלי (סמ"ש שחור) ונמשיך בטיפוס הפתלתל בנחל עד לקילומטר 7.5 שם נגיע לשיא הגובה במסלול שלנו, כשמשמאלנו הר סדום. מכאן נהיה במגמת ירידה על גבי אותו שביל שממשיך דרומה, פונה מערבה ושוב צפונה לכיוון נקודת ההתחלה. בקילומטר 11.5 השביל הופך להיות מסומן באדום. קצת אחרי הקילומטר ה-12 מצד ימין יש מערת קמח שכדאי לחתוך אליה מהשביל ולחזור.

ITZIK 5

ממשיכים על השביל האדום בכיוון כללי צפון עד שחוברים לשביל ממנו הגענו (ק"מ 16.5). נמשיך עם השביל ובפיצול הבא (ק"מ 18) ניקח את השביל הימני (אדום) איתו נגיע עד לנקודת ההתחלה.

ריצות שטח: כל המסלולים

להורדת המסלול לשעון לחצו כאן

המדריך המלא להורדת מסלול לגרמין, לסונטו ולפולאר

רוצים לשתף את קהילת הרצים במסלול שלכם? צרו איתנו קשר

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.