המסלול של אלכס רצ'יסטר

 

אורך מסלול: 18 ק"מ (P2P) נדרשת הקפצת רכבים

טיפוס מצטבר: 280 מטר

דרגת קושי: קל

נקודת מוצא: השער של הישוב עגור

המסלול רץ על סינגל מנקודה לנקודה, וניתן גם לרוץ אותו הלוך-חזור אם רוצים. אם רצים בכיוון אחד בלבד, יש להשאיר רכב בנקודת הסיום בחניון יער חרובית, ועם הרכב השני להמשיך לנקודת ההתחלה הסמוכה לישוב עגור (כ-15 דקות נסיעה). שימו לב, אין במסלול נקודות מילוי מים ולכן מומלץ להצטייד לפחות בליטר מים.
המסלול מתחיל בחניית העפר הגדולה שמימין לשער של עגור, והוא למעשה חותך את פארק בריטניה מקצה לקצה: מתחיל בסינגל עינב, בקילומטר השני ממשיך למקטע ארוך של סינגל האלה, ומסתיים עם סינגל חרובית היפה והמוצל.
IMG_6155
המסלול מתאים לרצים בכל הרמות, ולמעשה הוא עובר לאורך הגבעות של פארק בריטניה, ומאופיין בקווים זורמים וחלקים, ללא קירות לטפס או מכשולים טכניים לעבור. התחושה בסיום הריצה היא של שביל קל, סלחני מאד, יפה בצורה יוצאת דופן (אפילו ולמרות שהכל כבר הצהיב), רגוע וזורם.
הקסם של המסלול הזה הוא בנוף. לאורך כל המסלול ילווה אתכם נוף פסטורלי ורגוע כמו המסלול עצמו. גבעות יפות מיוערות, עדרי בקר שרועים פה ושם, ותצפית פנורמית מדהימה על כל שפלת החוף.
המסלול חשוף ברובו, לכן העונות המומלצות יהיו למעשה כל השנה פרט לחודשי הקיץ, אלא אם יוצאים מאד מוקדם בבוקר ומסיימים לפני עומס החום.
IMG_6172
מי שרוצה לאתגר את עצמו בסיום, מוזמן לבצע גם את כל הלופ של סינגל חרובית (תוספת של כ-10 ק״מ). בחרובית ימצאו שוחרי הסינגלים האגרסיביים, יער מוצל, עתיר בגינות סלעים, ומכשולים טכניים לרוב מעשה ידי קק״ל.

ריצה מהנה.

להורדת המסלול לשעון לחצו כאן

המדריך המלא להורדת מסלול לגרמין ולסונטו

רוצים לשתף את קהילת הרצים במסלול שלכם? צרו איתנו קשר

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.