גלית בירנבוים-נבון סיימה מרוץ רב יומי של 6 ימים בתוצאת שיא עולמית לנשים ב-2020 – 626 ק"מ

ביום ראשון בשעה 12 בצהריים זינקה גלית בירנבוים-נבון למרוץ רב יומי עצמאי בפארק הירקון. היום (שבת) אחרי 6 ימי ריצה רצופים ו-626 ק"מ היא סיימה את האתגר בהתרגשות גדולה ובדמעות, כשאותה מלווים בני משפחתה, חברים ועשרות אנשים שהגיעו במיוחד להריע ולפרגן להישג הבלתי נתפס הזה.


עם בעלה חגי שטיפל בה לאורך כל המרוץ

גלית היתה אמורה לרוץ בתנאים דומים בהונגריה, אך בגלל הקורונה לא ניתן היה לקיים את המרוץ. היא לא רצתה לוותר על חודשים רבים של אימונים מפרכים, ולכן החליטה להפיק מרוץ עצמאי שידמה כמה שיותר את המרוץ שעמדה להשתתף בו בהונגריה.


המאמן קובי אורן מלווה אותה 

עיריית תל אביב נרתמה לעזור לגלית ויחד איתה גם חברת גני יהושוע שאחראית על כל פארק הירקון. הם העמידו לרשותה את החנות הריקה, שבה היא יכלה לישון ולהתארגן, ועפרי מילר דאג לה לצ'יפ מדידה שיספור את הסיבובים שהיא עושה, כדי שתהיה תוצאה מדוייקת ככל האפשר.


אחרי שחצתה את ה-600 ק"מ

את המתחם שפעל ברצף בכל ימי הריצה איישו מתנדבים 24/7, שדאגו שגלית תאכל, תשתה ותישן כמה שצריך. רצים רבים הגיעו ללוות אותה במהלך השבוע ועשו איתה כמה הקפות, שמעו מה מצבה והעבירו איתה את הזמן. ניתן היה לצפות לעייפות מצטברת שתשפיע על גלית, אך לאורך כל הימים נראה היה שהיא מפוקסת, נראית חיונית ונחושה להתקדם קדימה.

היום (שבת) בשעה 12:00 הסתיימה הריצה אחרי 626 ק"מ, תוצאה שהיתה מציבה את גלית במקום הראשון בעולם לנשים במרוץ של 6 ימים. התוצאה היא לא תוצאה רשמית אבל בהחלט מעידה על היכולות המדהימות של האישה הזאת, ובוודאי נותנת לה ביטחון לקראת התחרויות הבאות.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.