לאחר 18 שנה שבהן היה הפנים של המותג סלומון, קיליאן ג'ורנה מפתח נעלי שטח חדשות, והן שונות לגמרי מהנעליים שרץ איתן כל השנים

בנובמבר האחרון הודיע קיליאן ג'ורנה, רץ ההרים הטוב בעולם, על פרידה מהמותג סלומון לאחר 18 שנה של שיתוף פעולה. ג'ורנה היה מזוהה עם המותג והיה שותף מלא לפיתוח המוצרים של החברה. בזכות הנצחונות הפנומנליים כמעט בכל מרוץ חשוב בעולם, קיליאן הזניק את המותג לקדמת הבמה ותרם רבות להצלחה שלו ברחבי העולם.

עם פרישתו מסלומון רמז קיליאן שהוא פונה לדרך חדשה. בסרטון שפירסם ברשתות החברתיות הבהיר קיליאן שהוא לא מתכוון לחבור למותג אחר אלא לעבוד על פרויקט משלו. מאז היו לא מעט ספקולציות וניחושים ברשתות באשר לכיוון אליו ילך קיליאן, אבל לאחרונה נראה שהערפל מתפזר.

את המרוץ הראשון שלו לשנה זו, עשה קיליאן בפברואר בשוודיה. מדובר במרוץ Tjörnarparen – Trail Ultra למרחק של מאה מייל אותו סיים קיליאן במקום הראשון. למרות ההישג המרשים (והרגיל) של קיליאן, העיניים של כולם היו על הנעליים איתם רץ את המרוץ – נעליים לא ממותגות ושונות כל כך מהפרופיל של הנעליים איתם רץ עד היום קיליאן בסלומון.

ההפתעה הראשונה היא, כפי שאתם יכולים לראות בתמונה, שמדובר בנעל עם גפה אמצעית (מידסול) די מסיבית, שיותר מזכירה את המידסול של נעלי הוקה. איפה הפרופיל הקרבי המינימליסטי יותר שהתרגלנו בסלומון? לא ברור.

הגובה נראה משהו כמו 20 מ"מ לפחות וגם כאן, רחוק מאוד מהנעליים אותם פיתח קיליאן במשך השנים. החלק העליון של הנעל מחורץ במה שנראה כמו חומר דמוי בד והשרוכים הם רגילים לגמרי, שלא כמו השרוכים בנעלי סלומון. כמובן שיכול להיות שעדיין מדובר באב טיפוס ולא במוצר הסופי, ויכול להיות שזה היה עוד אחד מהניסויים במוצר כדי לבחון את היכולות שלו בשטח. אבל קשה להתעלם מכך שהוא שונה ממה שנעל עד היום קיליאן בסלומון, שכזכור הוא היה שותף מלא בפיתוח המוצרים. 

 

בתמונה שלפנינו לא ניתן לראות את הסולייה, אבל מדובר בסוליית ויבראם מחורצת ומשוננת שמתאימה לכל תנאי השטח.

ואם כבר מדברים על ציוד חדש וחסויות חדשות של קיליאן, השמועות אומרות שעם העזיבה את סלומון הוא גם עזב את סונטו. במירוץ האחרון נראה על ידו שעון בצבע לבן – שמשערים שמדובר בדגם חדש של קורוס שעומד לצאת. הסברה מתחזקת נוכח העובדה שאמילי פורסברג, אשתו של קיליאן, מציגה בסטרבה שלה באופן רשמי שהיא משתמשת בקורוס.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.