זהבה שמואלי פורצת הדרך לנשים בתחום הריצה בישראל, מספרת בראיון על תחילת דרכה, על האולימפיאדה, על מרוצים ברחבי העולם, על רצי רמת השרון וכמובן על מרוץ אייל  

בתוכנית מס' 19 של "קצב דיבור" אירחנו את זהבה שמואלי – הגברת הראשונה של המרתון בישראל. זהבה שיתפה בראיון על תחילת דרכה כספורטאית עוד כשהיתה ילדה, כשגילתה שהיא מהירה יותר מבני גילה. את הכשרון שלה גילה איליה בר זאב, והוא ידע לתרגם אותו להישגים.

זהבה הצליחה בכל המרחקים בהם התחרתה, והגיעה להישגים שהובילו אותה לעמוד בראש המשלחת הישראלית באולימפיאדת לוס אנג'לס ולמרוצים נוספים ברחבי העולם. שם היא גילתה את האחווה שיש בין רצים גם מעבר לשעות האימון וזה נתן לה את הרעיון לפתוח את מועדון הריצה שלה – רצי רמת השרון. היא מספרת על הייחודיות של קבוצת הריצה שלה, על החלוקה לרמות, היחס האישי שהיא נותנת לכל אחד ועל הגיוון באימונים שמביא לתוצאות. דוגמה אקטואלית היא נתנה, כשדיברנו על ההישג של גדעון תמר, ועל האימונים שלו בדרך לשם.

זהבה סיפרה על מרוץ אייל שנקרא על שם בנה שנפטר מדום לב. היא הקימה מרוץ קטן לזכרו, מפעל שהפך במשך השנים לאבן דרך משמעותית במפת המרוצים בישראל ומושך אליו אלפי רצים מדי שנה.

בראיון היא מדברת על הדרגתיות באימון, על תאום ציפיות מול הכושר הנוכחי ועל המחוייבות שלה ושל המתאמנים להיות רציניים באימון. היא מסבירה מה הדרך הטובה ביותר לדעתה למתאמנים מתחילים להתקדם, וכיצד יש לעשות זאת.

מוזמנים להירשם לפודקסט קצב דיבור ולקבל עדכון בכל פעם שעולה פרק חדש. אל תפספסו את "פרסומות שפחות" בסוף הפודקסט.

זאת קבוצת הפייסבוק שלנו (מוזמנים לעקוב) וזה הטלגרם של קצב דיבור. מוזמנים להצטרף, להגיב ולשאול שאלות את המרואיינים הבאים שלנו.

    

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.