רגע לפני הצום הכנו עבורכם כתבות מעניינות וסרטונים להעביר איתם את יום הכיפורים

השקט של יום הכיפורים הוא זמן טוב שאפשר לנצל לקריאה ולהרחבת הידע בתחום הריצה. קיבצנו עבורכם כמה כתבות וסרטונים מעניינים להעשיר את הידע ולהעביר את הזמן עם קצת השראה.

הכתבה הראשונה מתייחסת למחקר שעשו לאחרונה במטרה להבין טוב יותר כיצד רמות שונות של אדרנלין בדם משפיעות על הביצועים שלנו. המחקר בדק רצים ברמות כושר שונות על הליכון והשוואה את התוצאות ביניהם. את ההבדלים ביניהם והמסקנות תוכלו לקרוא כאן

התזונה הוא אחד הנושאים שמעסיקים רצים כמעט כמו הריצה עצמה. כל אחד מתאים לעצמו במהלך השנים את התזונה המתאימה לו, אבל הדרך למציאת הנוסחה המושלמת רצופה לפעמים בטעויות. על הטעויות שאנחנו עושים בתזונה וגם איך להימנע מהן, תוכלו לקרוא כאן

אחד מסודות ההצלחה בריצות שטח הוא התמודדות עם עליות. רצי אולטרה הולכים בעליות כדי להיות יעילים ועדיין להתקדם בקצב מהיר (Power Hiking). אחד התרגולים שאפשר לבצע כדי לשפר את יכולת הטיפוס שלכם הוא בשימוש בווסט משקולות. רץ האולטרה האמריקני יאן שרמן, מסביר כאן כיצד עושים זאת נכון. 

סרטי השראה

בעיקר בשנה כזאת קשה, אי אפשר בלי קצת לפתוח את הראש והתאבון למה שקורה מעבר לים.

רבים מגדירים את פאו קאפל כרץ שטח, אבל למעשה מדובר במכונה אנושית משומנת. מי שעוקב אחריו ברשתות החברתיות, לא יכול שלא להתרשם מהמסירות שלו למשטר אימונים קשה ואינטנסיבי, ולכן הוא משתתף גם בלא מעט מרוצים ארוכים במהלך השנה.

בפרויקט האחרון שלו, הוא ניסה לרדת מ-20 שעות על מסלול ה-UTMB ולא הצליח. אבל זה לא מפחית מהיכולות המדהימות שלו.  

דמיאן הול רץ ביולי האחרון את The Pennine Way באנגליה, שנחשב לשביל הלאומי. הול ניסה והצליח לשבור את שיא הזמן על אחד המסלולים המאתגרים בממלכה שאורכו 431 ק"מ עם טיפוס של יותר מ-11 אלף מטר. צאו למסע המיוחד בנופים הקשוחים של אנגליה. 

ג'ים וולמסלי הוא אחד מרצי האולטרה המוכשרים שיש כיום בסצנה האמריקנית. השנה הוא לקח את מסלול הארד רוק 100 כפרוייקט וניסה לרדת מ-22 שעות.  

רמי בונה, אחד השמות הבולטים בסצנה האירופית, מנסה לרדת מחצי שעה על הקילומטר הורטיקלי של FULLY בשוויץ. 

 

 

 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.