לונה צ'מטאי סלפטר מגיעה לראיון ב"קצב דיבור", שבו בפעם הראשונה יוצא לנו ולמאזינים להכיר את האישה (החזקה, הנחושה וההשראה) שמאחורי השיאים והכותרות

בעשרות הכתבות שנכתבו על לונה צ'מטאי סלפטר במהלך השנים, תמיד המספרים, ההישגים והמירוצים היו העיקר. מאלה יש לא מעט. אנחנו ניסינו להבין מי האישה שמאחורי כל הכותרות האלה, וגילינו אישה מרתקת, נחושה וצנועה, שמוכנה לעשות הכל כדי לנצח, אבל רואה גם מעבר לניצחון.

בראיון סיפרה לנו לונה על הילדות שלה בקניה, מדינה שהמנטליות והחיים הפשוטים הפכו אותה לבית גידול של אלופים אולימפיים. לונה סיפרה כיצד התפתחה כרצה בישראל, וכיצד האימונים הנכונים הפכו אותה לפורצת דרך. ואנחנו מוסיפים – כזאת שתיזכר בספרי ההיסטוריה של האתלטיקה הישראלית.

שאלנו על המעבר שלה לתזונה יותר מוקפדת, וכיצד זה השפיע על הביצועים שלה. היא סיפרה על שגרת האימונים שלה ושיתפה בגילוי לב על מה שעובר לה בראש כשהיא ניצבת על קו הזינוק של מירוץ חשוב.

לונה חלקה איתנו חוויות מטוקיו ולונדון, סיפרה על האימהות שלה וההשפעה שלה על קריירת הריצה שלה, על חברות בין ספורטאים מקצוענים ועל הבדידות של הרצה למרחקים ארוכים. אם עוד לא הקשבתם לראיון – תתכוננו להתאהב.

מוזמנים להירשם לפודקסט קצב דיבור ולקבל עדכון בכל פעם שעולה פרק חדש. אל תפספסו את "פרסומות שפחות" בסוף הפודקסט.
זאת קבוצת הפייסבוק שלנו (מוזמנים לעקוב) וזה הטלגרם של קצב דיבור. מוזמנים להצטרף, להגיב ולשאול שאלות את המרואיינים הבאים שלנו.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.