המהדורה השנייה של מרתון ארץ ים המלח משדרגת את כל המסלולים, מוסיפה מסלול לרצים מתחילים ומחדדת את הקונספט. כל הפרטים בכתבה

אז מה חדש במרתון ארץ ים המלח? כמעט הכל. בשנתו השנייה של המרוץ, הוא מחדד את הקונספט ומעניק את חווית הריצה לתוך ים המלח לכל המקצים. כן, גם למקצה 5 ק"מ.

מרתון ארץ ים המלח שהושק בשנה שעברה, ממשיך את המסורת שהשאיר אחריו מרוץ עין גדי המיתולוגי. בשנה שעברה נסגרה ההרשמה ב-2,500 רצים שהגיעו כדי לחוות את המסלולים המיוחדים, והשנה כ-4,000 רצים יצביעו ברגליים (ביניהם כ-300 רצים מחו"ל) ויגיעו למקום הכי נמוך בעולם כדי ליהנות מהמסלול הכי שטוח בישראל.

5 מקצים יוזנקו במרתון ארץ ים המלח:

  • 5 ק"מ – מסלול חדש שנחנך לראשונה ונועד לרצים בתחילת דרכם.
  • 10 ק"מ – ריצה לאורך טיילת ים המלח החדשה, המקצה ע"ש תומר וגיורא רון.
  • 21.1 ק"מ חצי מרתון – מסלול מהיר ושטוח החוצה את "הסוללה" בים המלח.
  • 42  ק"מ מרתון – מרוץ מהיר סביב חופו הדרומי של ים המלח עד לק"מ 21 על הסוללה.  
  • 50 ק"מ אולטרה מרתון– אליפות ישראל למרחק 50 ק"מ בשיתוף איגוד האתלטיקה.

המסלולים החדשים

כחלק מלקחי המרוץ בשנה שעברה, שודרגו המסלולים בצורה כזאת שהרצים יקבלו חוויה טובה יותר. כך למשל,  גם המסלולים הקצרים והבינוניים זוכים לחוויה הייחודית של ריצה באמצע הים, המסלולים תוכננו כך שכמעט ואין חזרה על קטעי ריצה, עובו והוקמו תחנות הזנה ושתייה נוספות לאורך המסלולים וכביש 90 שמהווה את אחד מעורקי התחבורה הראשיים למקום, יישאר פתוח ויאפשר הגעה נוחה למקום ויציאה חלקה ממנו. מרתון ארץ ים המלח שיתקיים ב-7 בפברואר, זוכה להכרה מקצועית ותו תקן מאיגוד הריצות הארוכות העולמי AIMS ומאיגוד האתלטיקה הישראלי, ומדידת מרחקי המסלולים נעשתה ע"י מודד מוסמך.

השנה כל המסלולים מזנקים מזרחה, ישר אל תוך הים, על סוללת עפר שלא דרכו עליה מעולם המותאמת במיוחד למרוץ. גם שטח הכינוס והזינוק מתחדשים, והאירוע כולו יתחיל מהאי המלאכותי מול מלון ישרוטל ים המלח, עם עמדת חלוקת ערכות ועמדת קפה ומים למזנקים.

לאלו מכם המעוניינים ללון במקום בסוף השבוע או ללילה אחד לפני המרוץ, הפקת המרוץ בשיתוף התאחדות בתי המלון בים המלח מציעים חבילות אירוח במחירים אטרקטיביים במגוון מלונות בעין בוקק. הזמנה דרך האתר נותנת לרצים אפשרות לצ'ק אאוט מאוחר והטבות נוספות בלעדיות למשתתפי האירוע. כל הפרטים באתר המרוץ.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.