מרתון תל אביב לא איכזב: למרות מזג האוויר שהיה חם מהרגיל ומיעוט המשתתפים מחו"ל, הרצים הישראלים הצביעו ברגליים ובאו לחגיגה של ריצה ברחובות העיר ללא הפסקה

מרתון סמסונג תל אביב הפך למסורת עבור רבים מהרצים בישראל שפוקדים אותו בהמוניהם מדי שנה. גם השנה "הקסם" של המרתון פעל והרצים קיבלו מזג אוויר חם יחסית משאר ימי השבוע שקדמו למרתון. אבל זה לא הפריע לעשרות אלפי המשתתפים להתייצב על קו הזינוק, בחגיגה של ריצה וכיף ברחובות העיר תל אביב.

תוצאות מרתון מקצה גברים:
1. טוביאס סינגר מגרמניה שסיים ב- .02:31:01
2. יותם פסן מישראל שסיים ב- 02:35:07.
3. מוקט דרבה מישראל שסיים ב- 02:38:00.
תוצאות מרתון מקצה נשים:
1. אלנה טולסטיקה מרוסיה שסיימה ב- 02:44:17.
2. אירן אור קונובלוב מישראל שסיימה ב- 02:51:17.
3. קיירילובה אולקסנדרה מאוקרינה שסיימה ב- 03:03:44.

 

לראשונה בישראל, הגיעו נציגים מטעם איגוד האתלטיקה העולמי (IAAF) לבחון את מרתון סמסונג תל אביב על מנת לצרפו לרשימת המרתונים המובילים בעולם ולקבל לייבל בין-לאומי. כחלק מהגשת המועמדות לדירוג הברונז, השנה, לראשונה, נערכו בדיקות סמים בשטח האירוע למקומות הראשונים בקרב הנשים והגברים במקצה המרתון המלא. 

עשרות אלפי הרצים שסיימו את המקצים שלהם נהנו ממתחם אקספו ענקי שכלל מציגים מתחום הספורט, וחברות מסחריות שחילקו דוגמיות לרצים. חברת סמסונג ישראל, נותנת החסות הראשית למרוץ קיימה השנה את המרוץ בסימן Win Win Marathon והעניקה לכל רץ את האפשרות לזכות בקטגוריה מיוחדת שהותאמה במיוחד עבורו מבעוד מועד. את המתחם של סמסונג פקדו כ-14,000 רצים לטובת קבלת תעודת הניצחון שלהם. 

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.