קובי פלד הגיע להתארח בפודקסט "קצב דיבור" וסיפר על מיזם קוקו, על החוויות שלו כרץ ועל הריצות הארוכות יותר שדורשות לוגיסטיקה מאתגרת

קובי פלד, מייסד מיזם קבוצת הריצות החברתיות קוקו, מספר בראיון איך התחיל המיזם ממש במקרה. הוא סיפר כיצד החל לרוץ בהכנה לצה"ל. כשהשתחרר היה עושה טיולים ארוכים עם תיק על הגב. משם עבר לריצות כביש, נרשם למרוץ הר איתן וגילה שיכול לרוץ בשטח, והוא טוב בזה ונהנה – חיבור בין הריצה לבין טיול בטבע.

לכל המרתונים שלו לא התאמן כמו שצריך וגם לא התנהל במרתון עצמו בזהירות ולכן פגש את הקיר, כמה ק"מ לפני הסוף. משם עבר לשטח והבין שאי אפשר לרוץ הכל – אפשר לעבור להליכה וזה בסדר. וככה הוא היה מסיים מרוצים מאוד מהר ושם לב שלא ראה הרבה בדרך, כי מה שהיה חשוב זאת המהירות.

כשסיים את ה-33 ק"מ בסובב נרשם ל-100 ק"מ. האימונים ל-100 היו עם חברים בימי חמישי בלילה. שם התחדד אצלו ההבדל בין "צריך" לבין "רוצה". הוא הבין שבשבילו המטרה היא לראות דברים כי הוא רוצה, ואם צריך בשביל זה לרוץ מרחק מסוים אז הוא יעשה את זה.

הוא מספר על המחוייבות שלו לריצות החברתיות ולאנשים, וגם כשלא תמיד בא לו לקום בבוקר הוא יודע שמחכים לו ומגיע. יש מגוון גדול של רצים בריצות החברתיות, והם יוצרים תתי קבוצות ומתארגנים ביניהם בתוך הקבוצה הגדולה.

דיברנו בראיון על האחריות שלו כמי שמארגן את הריצות האלה ובעיקר על האחריות של הרצים על עצמם.

מוזמנים להירשם לפודקסט קצב דיבור ולקבל עדכון בכל פעם שעולה פרק חדש. אל תפספסו את "פרסומות שפחות" בסוף הפודקסט.

זאת קבוצת הפייסבוק שלנו (מוזמנים לעקוב) וזה הטלגרם של קצב דיבור. מוזמנים להצטרף, להגיב ולשאול שאלות את המרואיינים הבאים שלנו.

השארת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.